Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony CYBER-SHOT DSC-RX100 V of Lumix TZ90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony CYBER-SHOT DSC-RX100 V of Lumix TZ90

    Wat kiezen? Het bereik van de Lumix ligt stukken hoger, maar hoe zit het met de kwaliteit? De Sony lijkt me betere foto's te geven, maar wat in verband met gebruiksgemak? En hoe is de 4K-kwaliteit van de twee toestellen? Er is natuurlijk een heel groot prijsverschil...
    Iemand ook info over voorzetfilters?

  • #2
    Re: Sony CYBER-SHOT DSC-RX100 V of Lumix TZ90

    Voor de beste foto's zeker de Sony...ik heb de RX100MIII en sta nog steeds versteld van de beeldkwaliteit...en hoeveel bereik moet een mens hebben??!!
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • #3
      Re: Sony CYBER-SHOT DSC-RX100 V of Lumix TZ90

      Die toestellen kan je niet vergelijken. Het enige wat de Panasonic mee heeft is de zoom, voor de rest is de Sony op alle vlakken beter.
      Zelfs de RX100I zou beter zijn en jij neemt dan meteen de V en de laatste nieuwe met alle toeters en bellen.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Sony CYBER-SHOT DSC-RX100 V of Lumix TZ90

        Op basis van dit zou ik de Sony kiezen:
        Op de Rode Lijst van Bedreigde Soorten staan momenteel 101 diersoorten waarvan de kans groot is dat ze binnenkort wereld uitsterven. Sony vroeg een aantal fotografen op zoek te gaan naar bedreigde soorten in Europa en deze met de RX10 III vast te leggen.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #5
          Puur kwaliteit ..... De Sony ..... Heb je zoom nodig. ...de Pana.
          Ik heb de TZ80 en de kwaliteit is toch wel een pak beter dan ik verwachtte ...
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Sony CYBER-SHOT DSC-RX100 V of Lumix TZ90

            Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
            Op basis van dit zou ik de Sony kiezen:
            http://www.digifotopro.nl/content/me...rten-in-europa
            Ja .. maar er zit wel een nullke te weinig in dat model nummer ... en dat maakt een nulleke méér uit uwe portemonee ...

            Comment


            • #7
              Re: Sony CYBER-SHOT DSC-RX100 V of Lumix TZ90

              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Ja .. maar er zit wel een nullke te weinig in dat model nummer ... en dat maakt een nulleke méér uit uwe portemonee ...
              Oeps, niet opgevallen dat het om een andere reeks ging
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment

              Working...
              X