Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Experimenteren in het park

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Experimenteren in het park






  • #2
    Experimenteren in het park





    Comment


    • #3
      Re: Experimenteren in het park

      Drie is voor mij teveel, eentje is (al moeilijk) genoeg.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Experimenteren in het park

        Je hebt in een verkeerd forumdeel geplaatst.
        Dat gezegd zijnde, op alle 3 jouw foto's zie je veel chromatische abberatie, best eens wegwerken in de nabewerking
        Foto 1 heeft wel potentieel, maar denk dat de compositie nog beter moet kunnen, kweet niet waar dit is maar als het verlicht wordt s'avonds zou ik eens in het blauwe uurtje naar daar gaan, je zal verschieten van het verschil

        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Experimenteren in het park

          De 3de vind ik interessant door je standpunt. Enkel ik alles wat grauw, deels door het weer, maar hier kan je in de nabewerking nog wat meer uitkrijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Experimenteren in het park

            ik zal deze eens in de nabewerking stoppen en daarna terug posten.

            Comment


            • #7
              Re: Experimenteren in het park

              Moderator Note: Verplaatst van Reisfotografie naar Fotohoek/Beginners waar je je foto's ter commentaar mag aanbieden.

              En toen bleek dat TS opnieuw (!) gepost had, in plaats van via het uitroepteken te vragen om de topic te verplaatsen. Ik heb nu de twee topics samengevoegd. Het is aan TS om in de eerste post via "Bericht bewerken" de eventueel overbodig geworden foto's te verwijderen.
              Last edited by LesC; 4 mei 2017, 11:27.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Experimenteren in het park

                De lucht is uitgebrand wit - en maakt hier toch een groot deel uit van je foto's.
                Dat is te vermijden want je krijgt hier met het beste bewerkingsprogramma geen detail meer in (of je moet er een andere lucht in plakken)
                Kijk naar je histogram bij het fotograferen - of zet hooglichten alarm op (wit knipperend)
                Peter
                mijn website : klik

                Comment

                Working...
                X