Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saské Svycarsko

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Saské Svycarsko

    #2 To the unknown.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Saské Svycarsko

    ik zou die boom afgezaagd hebben voor die eerste rots
    wel mooi beeld al is voor mij persoonlijk het contrast wat hard ,in zacht licht zou dit mooier zijn denk ik ,wel een mooie locatie !!!

    Comment


    • #3
      Re: Saské Svycarsko

      Ik denk persoonlijk ook dat deze foto veel mooier zou geweest zijn bij ander licht. Gewoon effe terug gaan...

      Groeten,
      Geert

      Comment


      • #4
        Re: Saské Svycarsko

        Mooi en uitzonderlijk landschap Raymond

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Saské Svycarsko

          Zeer mooi landschap!!
          Zeker gezien de wat lastige lichtomstandigheden heb je er het maximale uitgehaald....Mooi met die blauwe lucht erachter..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Saské Svycarsko

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Zeer mooi landschap!!
            Zeker gezien de wat lastige lichtomstandigheden heb je er het maximale uitgehaald....Mooi met die blauwe lucht erachter..
            Dank voor degenen die reageerden. Manipuleren van inhoud en sfeer is een makkie maar vind dit bij deze niet kunnen vanwege het uitzonderlijke landschap (Sieg) aldaar en hoe het is uitgebeeld gezien het tijdstip (Jos82), en de doelstelling die samengebracht werd "to the unknown". Dus misschien zien sommigen liever mooie uitgeborstelde beelden in een bepaald warm sfeertje, waarvoor begrip, doch ik heb daar een andere mening en kijk over met de opvatting om de natuur zo weinig mogelijk geweld aan te doen !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X