Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke betaalbare compacte kleurenlaserprinter met toners makkelijk te verkrijgen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke betaalbare compacte kleurenlaserprinter met toners makkelijk te verkrijgen ?

    Ik heb regelmatig problemen met m'n Canon M280 (lijnen, zelfs na dieptereiniging,...)
    Een kleurenlaserprinter heeft dit waarschijnlijk niet, welke types zouden jullie aanraden die niet te groot zijn en waarbij de toners makkelijk verkrijgbaar zijn of niet te duur zijn.
    Misschien zoiets in die genre ?

  • #2
    Re: Welke betaalbare compacte kleurenlaserprinter met toners makkelijk te verkrijgen

    Ik ben tevreden over mijn Samsung C410. De eerste keer heb ik de toners vervangen door originele Samsungs maar ik zal een volgende keer waarschijnlijk voor het huismerk van 123inkt.nl gaan.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Welke betaalbare compacte kleurenlaserprinter met toners makkelijk te verkrijgen

      Ook tevreden over een al oudere Samsung CLP-310N. Heb die toen gekozen omdat die ethernet had en met linux werkt.

      Comment


      • #4
        Re: Welke betaalbare compacte kleurenlaserprinter met toners makkelijk te verkrijgen

        Ik ben tevreden van mijn BROTHER HL-3140CW, maar 'k moet toegeven dat hij nog helemaal nieuw is. Je kan eigenlijk maar zeggen of hij echt goed is eens hij quasi niet meer te koop is. :-) ,want een printer zou toch een jaar of 3-4 moeten meekunnen (afhankelijk van het gebruik natuurlijk). Tegen dan hij is natuurlijk niet meer te krijgen.

        Groeten,

        Riho
        Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
        Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

        Comment


        • #5
          Re: Welke betaalbare compacte kleurenlaserprinter met toners makkelijk te verkrijgen

          Heel tevreden van mijn Samsung CLP-320 Series.
          Met de originele cassettes werkt die perfect. Met de goedkopere Pixeljet cassetes werkt die ook goed maar de aanduidingen voor de hoeveelheid poeder is niet meer correct.
          Volgende keer ga ik ook eens bij 123inkt.nl bestellen.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment

          Working...
          X