Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gouden rotsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] gouden rotsen

    dank voor het kijken

  • #2
    Re: gouden rotsen

    Altijd mooi een ondergaande zon, maar deze heeft wel een heel mooie compositie en een sublieme belichting.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: gouden rotsen

      goedenavond, tot morgen !

      aangename topfoto.

      (op de grote versie zie je in de verte een boot of een eiland of zo, die kan eventueel weg, maar zo is het ook toppie, vind ik)
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: gouden rotsen

        Gouden moment en foto dit weer Patrick...De grote versie helemaal mooi met ook erg veel detail in de rotsen..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: gouden rotsen

          Knappe opname met die mooie gouden gloed op de rotsen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: gouden rotsen

            Mooie kleuren, maar zeker het meest in de compo, gevormd door de driehoek, hoek- zon -schittering.
            Ik denk wel dat de schittering wat "geholpen" is. Of vergis ik mij ?
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: gouden rotsen

              Prachtig ! Dit moet je echt in het groot bekijken
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: gouden rotsen

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Mooie kleuren, maar zeker het meest in de compo, gevormd door de driehoek, hoek- zon -schittering.
                Ik denk wel dat de schittering wat "geholpen" is. Of vergis ik mij ?
                bijlange niet Johan integendeel ik heb de hooglichten wat moeten naar beneden afstellen , er is heel weinig aangedaan zelfs geen blend

                Comment


                • #9
                  Re: gouden rotsen

                  Tja, alles is gezegd zeker ? Mooi opgebouwd beeld, zeer goed belicht en de locatie zit ook niet tegen.
                  www.photo-rudi.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: gouden rotsen

                    Dan heb ik mij glansrijk vergist. Sorry Patrick, en bedankt voor de uitleg.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: gouden rotsen

                      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                      Gouden moment en foto dit weer Patrick...De grote versie helemaal mooi met ook erg veel detail in de rotsen..
                      ja Jos , ik heb al zoveel plezier gehad van deze top camera ,de details en dynamisch bereik is enorm ,er zijn intussen al 2 opvolgers die blijkbaar nog beter zijn maar dan vooral op dynamisch bereik en focuspunten ,maar kwa scherpte denk ik bijna niet dat het nog veel beter zal zijn ,lens heeft er natuurlijk ook mee te maken ,ik gebruik nog de goeie ouwe 17-40 f4 prachtig lensje

                      Comment


                      • #12
                        Re: gouden rotsen

                        heel knap patrick
                        blijkbaar ander weer dan een jaar geleden
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: gouden rotsen

                          Heerlijke sfeer in deze zonsondergang, die grote wolk bijna surrealistisch, heel mooi!
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment


                          • #14
                            Re: gouden rotsen

                            dank jullie voor de fijne reacties

                            Comment


                            • #15
                              Re: gouden rotsen

                              mooie sfeerplaat... mooi dat goud op die rots...

                              Comment

                              Working...
                              X