Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aardappel-lijntjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Aardappel-lijntjes

    Altijd weer een plezier om de mooie patattenlijntjes in het voorjaar te zien.
    Ook in dit geval weer met net een andere ogen, (en lens) dan anders gekeken.

    Aardappel-lijntjes.



    Bedankt voor de belangstelling.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Aardappel-lijntjes

    Mooi maar ik vind hem nog beter als ik er de voorste dwarsliggende lijnen van wegscrol
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Aardappel-lijntjes

      Mooi gedaan Johan, altijd knap om te zien hoe recht ze die lijnen krijgen
      Zonder voorgrond zit er inderdaad een ander plaatje in

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Aardappel-lijntjes

        ik volg Frakske ,als ik dit fotografeer ga ik altijd een stapje verder ( al heeft de boer dat niet zo graag ) ,want het is idd meestal zo dat je eerst dwarslijnen hebt ,
        en ik kan het niet helpen maar ik denk dat deze sterker zal zijn in kleur

        Comment


        • #5
          Re: Aardappel-lijntjes

          Denk wel een bewuste keuze om de dwarslijnen mee te pakken, kan eigenlijk beiden, geeft 2 verschillende foto's inderdaad....In ieder geval weer een mooie in je minimalisme reeksje..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Aardappel-lijntjes

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Denk wel een bewuste keuze om de dwarslijnen mee te pakken, kan eigenlijk beiden, geeft 2 verschillende foto's inderdaad....In ieder geval weer een mooie in je minimalisme reeksje..
            Mee eens. Zou ook niet kunnen kiezen.
            Eigenlijk is zelf een 3de compo, met de bovenkant eraf, mogelijk. Wordt dan helemaal abstract.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Aardappel-lijntjes

              Ja, moeilijk kiezen...beide hebben hun sterktes, allezins een mooie foto

              Comment


              • #8
                Re: Aardappel-lijntjes

                Iedereen bedankt voor de reacties en ideeën.
                Ik ben zeker geen raddraaier, maar ik vind het mooi dat door de iets ander vorm, waar ik mee begonnen ben, een gezonde discussie is ontstaan.
                Voor mij was het idee om zoveel mogelijk balans(rust)in de compositie te krijgen.
                Maar wees gerust ik heb nog genoeg traditioneel op de plank liggen, hoor. (en ga daar ook zeker niet mee stoppen)
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Aardappel-lijntjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  ik volg Frakske ,als ik dit fotografeer ga ik altijd een stapje verder ( al heeft de boer dat niet zo graag ) ,want het is idd meestal zo dat je eerst dwarslijnen hebt ,
                  en ik kan het niet helpen maar ik denk dat deze sterker zal zijn in kleur
                  ook mijn gedacht
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment

                  Working...
                  X