Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oetzdal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oetzdal

    Landschap uit de wintersport in Oostenrijk.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Oetzdal

    Compo wel ok.
    Maar de kwaliteit van de opname niet zo.
    Wat was je exif..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Oetzdal

      Allee toch iemand die iets schrijft, waarvoor dank.
      In feite hecht ik weinig belang aan exif's Bouk - dat zou je al moeten weten - maar zo ongeveer : iso 400 - sluit. 1/1000 - diafr. 16 mm - 55 mm. Ben er zeker van Bouk dat hij 'te druk' oogt want voor de rest is daar niets mis mee
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Oetzdal

        Als er één iemand iets schrijft dan heb je al geluk, dat is een feit.
        Ik postte er onlangs eens eentje op Transport, en daar krijg ik ook één reactie... blijkbaar komt daar omzeggens geen kat kijken.

        Je moet hier op het forum reeds met iets heel speciaals afkomen, of men acht het geen getypte letter waardig.
        Of het moet hééééél slecht zijn, dan zijn er ook die in hun toetsenbord betokkelen. Misschien moet ik dat eens proberen, slechte foto's posten en er direct Showcase bij vermelden.

        En dan heb je natuurlijk nog zij die elkaars foto's gewoontegetrouw ophemelen, waarmee ik niet wil zeggen dat het dan geen goeie/mooie foto's zijn hoor, maar ze gunnen een ander wem geen letter.
        Jammer zeker... maar helaas de toestand zoals hij nu is.

        Het is hier nog niet op sterven na dood, maar de doodstrijd is toch al begonnen.

        On topic : een mooi berglandschap, maar zo zijn er dertien in een dozijn.
        Technisch niks op aan te merken, dus goed zeker ?

        Comment


        • #5
          Re: Oetzdal

          Worden toch zeldzame beelden in de nabijheid, met de opwarming. Toch mooie herinnering!
          En om op Djivan's betoog in te pikken komt er hopelijk beterschap!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Oetzdal

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

            On topic : een mooi berglandschap, maar zo zijn er dertien in een dozijn.
            Technisch niks op aan te merken, dus goed zeker ?
            Als die dertien in een dozijn nog maar gewoon goed zijn en de meerderheid hoort daarbij, dan mag dit ook vermeld worden vind ik want "superfoto's" zijn zeldzaam. Dus bedankt Djivan, ik tracht altijd te reageren.

            Bommasien : Inderdaad, winterbeelden komt men hier zelden tegen en als er dan eens eentje verschijnt zijn de commentaren zeer schaars.
            Misschien bevriezen de handen bij het zien van sneeuw en ijs - in de winterperiode dan toch ?
            Dank voor je reactie.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Oetzdal

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Als die dertien in een dozijn nog maar gewoon goed zijn en de meerderheid hoort daarbij, dan mag dit ook vermeld worden vind ik want "superfoto's" zijn zeldzaam. Dus bedankt Djivan, ik tracht altijd te reageren.
              .............................................
              Ik heb nooit het tegendeel beweerd Raymond, integendeel, jij bent nog één van de... die het hier meer dan voortreffelijk doen, waarvoor dank .

              PS Wij brachten er ook nog een vakantie door, in Oetz zelf, maar dan tijdens de zomer.
              Het was trouwens een paar dagen na ons verblijf dat men "Oetzi" gevonden heeft.. zo lang geleden is het al.
              Last edited by Guest17; 25 april 2017, 15:59.

              Comment


              • #8
                Re: Oetzdal

                Inderdaad, winterbeelden van deze soort komt men zelden tegen hier. Meestal zijn het mooie vakantieherinneringen.
                Persoonlijk vind ik het moeilijk om op zo'n foto's commentaar te geven, je moet er eigenlijk gestaan hebben de weidsheid en indrukwekkendheid te kunnen beleven.
                Maar zoals Bouk zei, kwaliteit van deze opname had beter gekund.
                NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

                Comment


                • #9
                  Re: Oetzdal

                  Mooi landschap - maar mist wel ergens een aandachtspunt
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X