Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sling rugzak voor kleine ILC + 1 of meerdere extra lens(zen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sling rugzak voor kleine ILC + 1 of meerdere extra lens(zen)

    Hoi,
    Ik ben op zoek naar een goede tas om m'n spullen mee op reis te kunnen nemen, maar het probleem is dat m'n camera te klein is voor de meeste rugzakken of slingbags. Die zakken hebben allen veel ruimte voor grote DSLR's met grote extra lenzen, maar weinig 'gewone' rugzakruimte (voor bv. wandelkaart, paspoort, lunchpakketje, drinkfles, verrekijkertje, etc...). ik wil het net andersom. Een beetje ruimte voor m'n kleine Sony + 1 of 2 extra lenzen (die zijn meestal ook niet zo groot) + veel andere ruimte.
    Ik heb een Sony A5100 met dubbele kitlens. Ik denk ik de toekomst misschien nog wat lenzen bij aan te schaffen, maar ben nog even in dubio hierover.

    De keuzes zijn:
    1. Of een gewoon schoudertasje aankopen waar met camera met kitlens in kan + 1 extra vakje voor de extra zoomlens. Nadeel: Als ik nog wat extra materuiaal aanschaf, kan ik opnieuw een andere tas gaan zoeken...
    2. Of een zak (liefst sling) waar ik wat meer plaatsjes in heb om de extra lenzen die ik later nog zou kunnen kopen ook in kan meenemen.

    Hebben jullie goede tassen die die hiervoor in aanmerking komen?
    Zelf heb ik al eens gezocht en vind weinig, mss een tactical slingbag en zelf een plaatsje erin voorzien voor m'n camera en lenzen?

    Alvast bedankt voor jullie hulp.

    Mvg,
Working...
X