Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie had dit ooit voorspeld....?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie had dit ooit voorspeld....?

    http://www.donsmithblog.com/2017/04/...camera-market/
    Last edited by Dynax7d; 24 april 2017, 23:31.
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: Wie had dit ooit voorspelt....?

    Voorspelt ... was dat vroeger niet met een "d" achteraan ?!?
    Only joking ... ��
    André -->Nikon D7000 + D7200 - Glaswerk Nikon 35mm en 50mm 1.8- Tamron 17-50mm 2.8 - Nikon 18-105mm, 18-200mm en 70-300mm - Samyang 8mm fisheye , verder nog vanalles - je wil het niet weten 😏

    Comment


    • #3
      Re: Wie had dit ooit voorspelt....?

      beetje subjectief eh maar sony is al lang goed bezig
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Wie had dit ooit voorspelt....?

        Iedereen die Sony serieus nam toen ze de camera-divisie overnamen van Minolta met de mededeling dat ze in die markt stapten om er te blijven en op termijn mee aan de top te staan, die had dat wel min of meer kunnen verwachten, ja. Waren er velen die dat serieus namen ? Voor zover ik me herinner niet. De meesten hier vonden me waarschijnlijk een goedgelovige onozelaar of Minolta/A-mount-freak . Ik herinner me nog heel goed de massa topics op evenveel fora die voorspelden dat Sony op termijn wel weer uit die markt zou verdwijnen omdat camera's en lenzen maken meer is dan electronica.
        Sony stapte echter niet gewoon in de markt om mee te draaien met de rest maar zet e.e.a. naar hun hand door tegen een hoog tempo nieuwe creatieve oplossingen te brengen. Wat we nu langzaamaan zien is het resultaat van 10 jaar investeren in creativiteit.

        Er is ook weinig subjectiefs aan de verkoopscijfers waarnaar men verwijst. Ze zijn gewoon wat ze zijn, goed voor de ene, minder voor de andere.
        Dit is trouwens nieuws op een hele reeks websites, inclusief nikonrumors.com, en er is geen reactie van Nikon die iets anders zegt.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Re: Wie had dit ooit voorspelt....?

          Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Iedereen die Sony serieus nam toen ze de camera-divisie overnamen van Minolta met de mededeling dat ze in die markt stapten om er te blijven en op termijn mee aan de top te staan, die had dat wel min of meer kunnen verwachten, ja. Waren er velen die dat serieus namen ? Voor zover ik me herinner niet. De meesten hier vonden me waarschijnlijk een goedgelovige onozelaar of Minolta/A-mount-freak . Ik herinner me nog heel goed de massa topics op evenveel fora die voorspelden dat Sony op termijn wel weer uit die markt zou verdwijnen omdat camera's en lenzen maken meer is dan electronica.
          Sony stapte echter niet gewoon in de markt om mee te draaien met de rest maar zet e.e.a. naar hun hand door tegen een hoog tempo nieuwe creatieve oplossingen te brengen. Wat we nu langzaamaan zien is het resultaat van 10 jaar investeren in creativiteit.

          Er is ook weinig subjectiefs aan de verkoopscijfers waarnaar men verwijst. Ze zijn gewoon wat ze zijn, goed voor de ene, minder voor de andere.
          Dit is trouwens nieuws op een hele reeks websites, inclusief nikonrumors.com, en er is geen reactie van Nikon die iets anders zegt.
          En dat is wat ik er ook van denk ;-)
          https://www.behance.net/Lynx1966

          Comment


          • #6
            Re: Wie had dit ooit voorspeld....?

            Een merk als sony,die nemen de hele cameradivisie van minolta niet over,zomaar.Wanneer zij dit doen is dat met een bedoeling.Uiteraard,in het begin een beetje moeilijk,ondanks het feit dat ze veel technologie van mlnolta overgenomen hebben.Nu begint dit stilaan zijn vruchten af te werpen

            Comment


            • #7
              Re: Wie had dit ooit voorspeld....?

              NU moet je dergelijk artikel ook met een korrel zout nemen. Het gaat enkel over the us en de vergelijking gaat over een beperkte periode. Dat sony het heel goed doet twijfelt niemand aan maar denk er aan dat je met cijfers alles kan bewijzen, als je maar de juiste gebruikt.
              A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

              Comment


              • #8
                Re: Wie had dit ooit voorspeld....?

                De VS is nu ook niet de kleinste markt dacht ik.....

                Comment

                Working...
                X