Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canaryFly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] canaryFly

    Eens eentje die past in transport

    Last edited by Guest17; 22 april 2017, 17:05.

  • #2
    Re: canaryFly

    Ik vind em zeer mooi maar ik heb van dit soort werk dan ook weinig verstand.

    Comment


    • #3
      Re: canaryFly

      Bedankt buurmanBert dat jij toch de moeite genomen hebt om in je pen (toetsenbord) te kruipen voor een reactie .
      De 137 andere bedankt om eens te komen kijken.
      Blijkbaar kan er niks aan verbeterd worden en daar ben ik meer dan tevreden mee.

      Comment


      • #4
        Re: canaryFly

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Bedankt buurmanBert dat jij toch de moeite genomen hebt om in je pen (toetsenbord) te kruipen voor een reactie .
        De 137 andere bedankt om eens te komen kijken.
        Blijkbaar kan er niks aan verbeterd worden en daar ben ik meer dan tevreden mee.
        Of het doenbaar was weet ik niet,
        maar de sluitertijd had langer gemogen zodat er beweging in de propellers zit.
        Voor de rest knappe foto, met mooie achtergrond.

        Comment


        • #5
          Re: canaryFly

          Ik zie deze 'canary' graag in de lucht hangen, goed van beeldvulling en zeer scherp materiaal. Enig zwak puntje is inderdaad deze van de bevroren propellers maar dan moet je op voorhand denken aan de sluitersnelheid en daar ga ik soms ook in de fout
          Ben laat met mijn reactie doch kan niet 'overal tegelijk zijn hé'.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: canaryFly

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Ik zie deze 'canary' graag in de lucht hangen, goed van beeldvulling en zeer scherp materiaal. Enig zwak puntje is inderdaad deze van de bevroren propellers maar dan moet je op voorhand denken aan de sluitersnelheid en daar ga ik soms ook in de fout
            Ben laat met mijn reactie doch kan niet 'overal tegelijk zijn hé'.
            Ivm met je laatste zin, geen probleem Raymond. Ik begrijp je volkomen. Deze was toch mijn laatste post hier op BD, en dit is meteen ook mijn laatste reactie hier op BD in de fotohoek.
            Nogmaals bedankt voor al je deskundige commentaar op deze en al mijn vorige geplaatste foto's ����.
            Last edited by Guest17; 1 mei 2017, 11:02. Reden: Rechtzetting wegens onduidelijkheid.

            Comment

            Working...
            X