Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady bug Drive-in + update x2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lady bug Drive-in + update x2



    Update:



    2de poging:

    Last edited by Tonerider; 25 april 2017, 12:12.

  • #2
    Re: Lady bug Drive-in

    in combinatie met de titel, een leuk plaatje....

    Comment


    • #3
      Re: Lady bug Drive-in

      mooie waarneming en passende titel
      maar wat mij vooral opvalt is dat er redelijk veel geel in je foto's zit
      kijk je instellingen een na
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: Lady bug Drive-in

        Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
        mooie waarneming en passende titel
        maar wat mij vooral opvalt is dat er redelijk veel geel in je foto's zit
        kijk je instellingen een na
        mijn scherm is gekallibreerd, maar ik denk dat ik gewoon te slaafs de instellingen van Lightroom volg. Het was bewolkt die dag, dus zet ik de setting op cloudy ook al vind ik dan zelf dat het wat te geel is. Misschien moet ik toch wat meer op mijn gevoel afgaan.
        In elk geval bedankt om me er op te wijzen.

        Comment


        • #5
          Re: Lady bug Drive-in

          Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
          mijn scherm is gekallibreerd, maar ik denk dat ik gewoon te slaafs de instellingen van Lightroom volg. Het was bewolkt die dag, dus zet ik de setting op cloudy ook al vind ik dan zelf dat het wat te geel is. Misschien moet ik toch wat meer op mijn gevoel afgaan.
          In elk geval bedankt om me er op te wijzen.
          dat verklaard veel altijd je buikgevoel volgen dat is het beste ook al was het een bewolkte dag gebruik ik nooit cloudy
          ik gebruid enkel deze instelling als het een grauwe dag is voor een warmere sfeer in de foto te verkrijgen maar noot bij zonnig bewolkt weer
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Lady bug Drive-in

            Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
            dat verklaard veel altijd je buikgevoel volgen dat is het beste ook al was het een bewolkte dag gebruik ik nooit cloudy
            ik gebruid enkel deze instelling als het een grauwe dag is voor een warmere sfeer in de foto te verkrijgen maar noot bij zonnig bewolkt weer
            bedankt voor de tip.

            Comment


            • #7
              Re: Lady bug Drive-in

              Update geplaatst.

              Comment


              • #8
                Re: Lady bug Drive-in

                Update oogt beter qua kleur en contrast.
                Reflectie's op het lvhb zeer goed, maar de blaadjes rechtsonder zijn wat te fel.
                Je hebt een grote dof wat de algehele scherpte ten goede komt zonder dat de bg te druk wordt.
                Links boven zie je een beetje blokjesvorming. Dat is te wijten aan het feit dat je bestandje erg klein is (83kb).
                Je mag tot 500kb gaan, wat de kwaliteit van je foto's zal verbeteren.

                Comment


                • #9
                  Re: Lady bug Drive-in

                  Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                  Update oogt beter qua kleur en contrast.
                  Reflectie's op het lvhb zeer goed, maar de blaadjes rechtsonder zijn wat te fel.
                  Je hebt een grote dof wat de algehele scherpte ten goede komt zonder dat de bg te druk wordt.
                  Links boven zie je een beetje blokjesvorming. Dat is te wijten aan het feit dat je bestandje erg klein is (83kb).
                  Je mag tot 500kb gaan, wat de kwaliteit van je foto's zal verbeteren.
                  Highlights nu naar beneden gehaald.
                  En blijkbaar stond quality bij resize maar op 60/100. Dus dit op 100 gezet.

                  hartelijk bedankt voor je raad.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lady bug Drive-in

                    Laatste update de beste.Mooie..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X