Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerp 10 miles en bereikbaarheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antwerp 10 miles en bereikbaarheid

    Ik moet morgen zondag naar Mortsel. Is dus 23 april, de dag van de 10 miles.

    Ik woon in West-Vlaanderen en ga dus via de E17 van Kortrijk naar Antwerpen, door de Kennedytunnel, en ik rij af aan het Crown Plaza hotel, langs het Nachtegalenpark via Edegem naar Mortsel (ken die weg want mijn schoonouders wonen in Edegem).

    Voor zover ik weet, zal de Kennedytunnel gesloten zijn van 12u30 tot 18u30. Normaal dan geen probleem want ik wou in de late voormiddag al aankomen in Mortsel en ga pas rond half negen weer naar huis.


    Weet iemand of die info betrouwbaar is, bijvoorbeeld in vergelijking met vorige jaren ? Zou bijvoorbeeld niet leuk zijn mocht ik om kwart voor elf al aan een gesloten Kennedytunnel staan (ik neem de info op de site van de 10 miles dus met een grote korrel zout).

    Of nog anders, kan ik beter een totaal andere weg volgen ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Antwerp 10 miles en bereikbaarheid

    één kant blijft zo ie zo open voor verkeer. de kant van Gent naar A'pen.
    wel maar één rijstrook vanaf het moment van sluiten.
    als je in de ochtend komt zal het normaal geen probleem zijn.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

    Comment


    • #3
      Re: Antwerp 10 miles en bereikbaarheid

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      Of nog anders, kan ik beter een totaal andere weg volgen ?

      "Normaal" geen probleem maar wil je zeker spelen dan kan je de afrit Temse nemen en via de N16 en A12 via Wilrijk (afslaan richting E19 naast het viaduct) naar Mortsel.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Antwerp 10 miles en bereikbaarheid

        Ok, thx !
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: Antwerp 10 miles en bereikbaarheid

          ik zou ook aanraden om via Temse en de A12 te rijden. Voor de IKEA naar de zijrijbaan gaan zodat je via de krijgsbaan naar Mortsel kan; als je op de brug rijdt moet je rond tot in Borgerhout voor je kan keren. OP deze wijze ga je verrassingen aan de Kenedytunnel vermijden. Ze beginnen normaal redelijk vroeg met afsluiten omdat ze de signalisatie ook moeten plaatsen
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Antwerp 10 miles en bereikbaarheid

            Via N16, geen twijfel. Elk jaar is dat een drama aan de Kennedy met die 10miles. Geen risico nemen.

            Comment


            • #7
              Re: Antwerp 10 miles en bereikbaarheid

              Gewoon E17 via Kennedy genomen. Was om 5 voor 11 aan Kennedy. Nikske problemen. Wel eventjes moeten omrijden na Nachtegalenpark, maar dan op A12 geraakt en dan via Atlas Copco in Wilrijk naar Edegem en Mortsel. Uiteindelijk dikke 10 minuten langer op gereden dan normaal...
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment

              Working...
              X