Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy Duck

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Happy Duck


    Ik vind het alleen jammer van het veertje aan zijn snavel. Maar wil niet teveel bewerken en ook niet echt de kennis van Photoshop.
    Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

  • #2
    Re: Happy Duck

    De scherpte ligt denk ik meer vooraan dan op de eend als ik zo naar de houten stam onderaan kijk.
    Pluisje zou ik ook niet wegwerken, het hoort er bij terwijl de eend met een poetbeurt bezig is.

    Comment


    • #3
      Re: Happy Duck

      Voor mij is de scherpte goed, nog veel details in zijn verenkleed.
      Komt mooi los van achtergrond. Juist de schaduwpartij onder de eend zou ik weglonen en ook die mooie zachtgroene Bokeh erbij zetten.

      Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
      NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

      Comment


      • #4
        Re: Happy Duck

        Thx All voor de reacties. Ik probeer mijn foto's zo naturel mogelijk te houden. Doe dan ook niet teveel qwa nabewerking. (Moet ik ook nog wat in bijleren)
        Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

        Comment


        • #5
          Re: Happy Duck

          Prima foto zeker wat de inhoud betreft. Soms kan een beetje geluk veel teweegbrengen, althans dat hoop ik voor jou want de pose is wel uniek. Pluisje laten, de natuur intact laten
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Happy Duck

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Prima foto zeker wat de inhoud betreft. Soms kan een beetje geluk veel teweegbrengen, althans dat hoop ik voor jou want de pose is wel uniek. Pluisje laten, de natuur intact laten
            Wat bedoel je precies met "Soms kan een beetje geluk veel teweegbrengen" ? Adviseer je me de foto misschien ergens in te sturen of dergelijke?
            Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

            Comment


            • #7
              Re: Happy Duck

              Pluisje geeft voor mij nog een meerwaarde!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Happy Duck

                Ik vind het ook een heel leuke, op het goeie moment afgedrukt. Het pluisje vind ik ook bijdragen aan de sfeer en zou ik niet weglaten .

                Comment


                • #9
                  Re: Happy Duck

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kampers Bekijk bericht
                  Wat bedoel je precies met "Soms kan een beetje geluk veel teweegbrengen" ? Adviseer je me de foto misschien ergens in te sturen of dergelijke?
                  De pose of wat er zich in het beeld afspeelt draagt veel bij tot de inhoud en de sfeer in een beeld en dan krijg je wat originaliteit wat normaal gezien een 'betere' foto betekent - als men dit wil herkennen tenminste.
                  Bij bepaalde wedstrijden zal ie zeker niet misstaan, dit hangt af van de voorwaarden aan wat de foto moet voldoen !
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Happy Duck

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    De pose of wat er zich in het beeld afspeelt draagt veel bij tot de inhoud en de sfeer in een beeld en dan krijg je wat originaliteit wat normaal gezien een 'betere' foto betekent - als men dit wil herkennen tenminste.
                    Bij bepaalde wedstrijden zal ie zeker niet misstaan, dit hangt af van de voorwaarden aan wat de foto moet voldoen !
                    Tips mss? Heb geen ervaring met wedstrijden en dergelijke.
                    Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB

                    Comment


                    • #11
                      Re: Happy Duck

                      Je had het ook dansende eend kunnen noemen

                      mvg
                      Georges
                      Groeten
                      Georges

                      Comment

                      Working...
                      X