Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boudoir/lingerie op locatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boudoir/lingerie op locatie

    Hallo, ik ben nieuw hier en heb al gezocht op deze site maar vind niet direct een antwoord op m'n vraag.

    Nu is mijn vraag of je overal zomaar lingerie/ boudoir mag shooten? bv. natuurpark waar je kan wandelen daar ergens tussen de bomen etc.

    kan je hiermee problemen krijgen of mag dat gewoon?

    Groetjes

    JensPhotography!

  • #2
    Re: Boudoir/lingerie op locatie

    Ik zou daar toch toelating voor vragen aan de eigenaar van het park.

    Hoe denk je dat praktisch te doen?
    Met een model ter plaatse gaan, je omkleden in een auto, en dan in lingerie door het park tot aan de shootplaats?
    Of ga je ter plaatse een tent zetten om om te kleden, de visagie te doen, en dan te shooten?

    Als je dat allemaal organiseert, dan investeer je behoorlijk wat tijd van jezelf, model en visagie. Het zou zonde zijn dat ze je na 5 minuten gewoon bevelen van te stoppen, of dat de politie je eruit gooit wegens inbreuk op de zeden...
    Zodra het een beetje te pikant wordt, zou ik de shootplaats toch wat afschermen, en daar heb je toelating voor nodig.
    Ik zou dat ook niet op een woensdagmiddag of zondag doen als het park vol loopt.

    Comment


    • #3
      Re: Boudoir/lingerie op locatie

      Hey Tommie1, ten eerste bedankt voor je snelle reactie!

      Nu ja, ik was wel van plan ergens het bos in te gaan tussen de bomen enzo, niet recht op het wandel pad.
      Het is maar als er iemand voorbij komt dat het niet strafbaar is ofzo. Ik vond er niet echt informatie over..

      Aangezien ik geen studio ter beschikking heb, en pas al het materiaal heb aangekocht is er geen budget meer voor bv. een hotel kamer te huren..

      Misschien nog andere tips van locaties voor boudoir?

      Groetjes JensPhotography

      Comment


      • #4
        Re: Boudoir/lingerie op locatie

        In het Hallerbos is het schijnt redelijk kalm tegenwoordig om rustig ongemerkt foto's te maken.

        Comment


        • #5
          Re: Boudoir/lingerie op locatie

          Oorspronkelijk geplaatst door JensPhotography Bekijk bericht
          Hallo, ik ben nieuw hier en heb al gezocht op deze site maar vind niet direct een antwoord op m'n vraag.

          Nu is mijn vraag of je overal zomaar lingerie/ boudoir mag shooten? bv. natuurpark waar je kan wandelen daar ergens tussen de bomen etc.

          kan je hiermee problemen krijgen of mag dat gewoon?

          Groetjes

          JensPhotography!
          Vraag het eens na bij de gemeente en/of de politie waar je de shoot wil houden.

          Comment


          • #6
            Re: Boudoir/lingerie op locatie

            Ik volg dit even mee.

            Badpakken zouden geen probleem mogen zijn op een openbare plaats. Kom naar onze badstad en je ziet de dames zo lopen door de straten en op de dijk in de zomer.
            Zolang het onder goede zeden valt.

            Ligerie is een randgeval. Want eigenlijk is dat geen kleding maar ondergoed. Daarom volg ik het even mee want dit interesseert mij ook.

            Comment


            • #7
              Re: Boudoir/lingerie op locatie

              Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
              Ik volg dit even mee.

              Badpakken zouden geen probleem mogen zijn op een openbare plaats. Kom naar onze badstad en je ziet de dames zo lopen door de straten en op de dijk in de zomer.
              Zolang het onder goede zeden valt.

              Ligerie is een randgeval. Want eigenlijk is dat geen kleding maar ondergoed. Daarom volg ik het even mee want dit interesseert mij ook.
              Idd. Denk nu niet als het een setje is van bh en slip dat men hier direct een proces ofzo voor gaat geven als dit niet in een speeltuin voor kinderen is? 😂

              Comment


              • #8
                Re: Boudoir/lingerie op locatie

                Ik denk dat het geen probleem is op het naaktstrand van Bredene. Ik weet niet of er nog zo locaties zijn in Belgie waar je naakt mag lopen?
                De vraag is of de andere mensen je dan wel graag zien komen met een camera in de hand.

                Comment


                • #9
                  Re: Boudoir/lingerie op locatie

                  Ik denk dat je juist wel problemen krijgt op het naakstrand als je daar een shoot gaat doen.

                  Comment

                  Working...
                  X