Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kanne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kanne

    [IMG]IMG_2307kopie by hobbyfotograaf Patrick, on Flickr[/IMG]

    bewerkte versie (de lucht dan)

    [IMG]IMG_2307kopie2 by hobbyfotograaf Patrick, on Flickr[/IMG]
    Last edited by PDH65; 24 april 2017, 09:51.
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: Kanne

    Heel mooi, beetje jammer van de lucht, maar dat is nu eenmaal het weer...
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Kanne

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Heel mooi, beetje jammer van de lucht, maar dat is nu eenmaal het weer...
      Volg, maar links, rechts en boven zijn er zwarte lijnen, die zou ik toch wegpoetsen.
      Mvg Suske

      Comment


      • #4
        Re: Kanne

        Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
        Volg, maar links, rechts en boven zijn er zwarte lijnen, die zou ik toch wegpoetsen.
        Mvg Suske
        Dat zit zo in het kader, voor mij wel passend bij deze - overigens erg mooie - plaat.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: Kanne

          Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
          Volg, maar links, rechts en boven zijn er zwarte lijnen, die zou ik toch wegpoetsen.
          Mvg Suske
          die zwarte lijnen horen idd bij het kader !
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: Kanne

            mooi beeld, maar ik ga akkoord met suske100: die zwarte lijnen van de kader voegen niets toe aan het beeld en storen zelfs een beetje.

            Comment


            • #7
              Re: Kanne

              bedankt voor de reacties en voor het kijken !
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

              Comment


              • #8
                Re: Kanne

                Mooi foto, maar volgende zaken zouden de foto nog sterker maken , mijn inzien:
                1 onderaan een beetje croppen zodat de zware balustrade wegvalt en je direct op de brug zit
                2 De lucht een beetje doordrukken, volgens ik zie zit er in de lucht nog beweging, wolkjes en blauwe lucht. Als je die wat contrastrijker maakt komt het nog iets sterker naar voor
                3 de huisje rechts een klein beetje oplichten zodat het niet als een zwarte vlek overkomt
                4 als je een kadertje wilt, dan volledig laten doorlopen

                gr
                smetse
                Sony A7III & Sony A7 RIII
                Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

                Comment


                • #9
                  Re: Kanne

                  Oorspronkelijk geplaatst door smetse Bekijk bericht
                  Mooi foto, maar volgende zaken zouden de foto nog sterker maken , mijn inzien:
                  1 onderaan een beetje croppen zodat de zware balustrade wegvalt en je direct op de brug zit
                  2 De lucht een beetje doordrukken, volgens ik zie zit er in de lucht nog beweging, wolkjes en blauwe lucht. Als je die wat contrastrijker maakt komt het nog iets sterker naar voor
                  3 de huisje rechts een klein beetje oplichten zodat het niet als een zwarte vlek overkomt
                  4 als je een kadertje wilt, dan volledig laten doorlopen

                  gr
                  smetse
                  heb er een bewerkte versie bij gepost
                  EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                  https://sites.google.com/view/pdh65/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kanne

                    er is nog een beetje werk aan, zie vorige tips maar de lucht ziet er toch beter uit
                    Sony A7III & Sony A7 RIII
                    Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kanne

                      ik vind persoonlijk de eerste beter. De tweede is sowiezo te donker en dat kader is voor mij niet geslaagd.
                      De eerste heeft dan wel geen lucht, maar dat brengt nog meer de aandacht op de brug en de lijnen hierin.
                      Het geeft een meer abstract gevoel.

                      Mooie plaat
                      Fujifilm X-T1 + XF 23 F2 WR + Takumar Auto 55 1.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kanne

                        Oorspronkelijk geplaatst door michael.hossain Bekijk bericht
                        ik vind persoonlijk de eerste beter. De tweede is sowiezo te donker en dat kader is voor mij niet geslaagd.
                        De eerste heeft dan wel geen lucht, maar dat brengt nog meer de aandacht op de brug en de lijnen hierin.
                        Het geeft een meer abstract gevoel.

                        Mooie plaat
                        Inderdaad, gewoon geen kader er rond. Dat is voor niets nodig. De 1ste prent op zich voldoet.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kanne

                          Ben te vinden voor de bewerking van de 2e foto maar dan wel in zwartwit daar de kleurtoon nu verwijst naar een oude postkaart en dat met een zeer moderne brug wat dus in feite nu nog niet kan !
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment

                          Working...
                          X