Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apps installeren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apps installeren

    Is het mogelijk om op een Sony A99 apps te installeren? Zoals een dubbele belichting app?

  • #2
    Re: Apps installeren

    Oorspronkelijk geplaatst door Elbee9 Bekijk bericht
    Is het mogelijk om op een Sony A99 apps te installeren? Zoals een dubbele belichting app?
    Is het een camera op basis van Android? Want ik vind het maar raar om apps te installeren op een camera? Al weet ik wel dat je Android gebaseerde camera' s hebt. Maar waarom doe je de dubbele belichting niet naderhand? Dan heb je veel meer controle over het eind resultaat.
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

    Comment


    • #3
      Re: Apps installeren

      je kunt altijd bij magiclantern eens kijken.
      de meeste mogelijkheden heb je voor Canon, maar ook andere merken zoals Sony worden genoemd.

      geen idee in hoever de andere merken ondersteund worden of werden.

      Comment


      • #4
        Re: Apps installeren

        Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
        Is het een camera op basis van Android? Want ik vind het maar raar om apps te installeren op een camera? Al weet ik wel dat je Android gebaseerde camera' s hebt. Maar waarom doe je de dubbele belichting niet naderhand? Dan heb je veel meer controle over het eind resultaat.
        Dubbele belichting mag alleen voor wedstrijden e.d.als het in-camera gebeurt

        Comment


        • #5
          Re: Apps installeren

          Sony biedt inderdaad de mogelijkheid om apps rechtstreeks te installeren op de camera. Een aantal zijn gratis, andere dien je te betalen. Hier vind je een overzicht van alle bestaande apps en ook een lijst van toestellen waarop deze apps kunnen draaien. Kun je nakijken of je toestel ondersteunt wordt.
          www.polartha.com

          Comment

          Working...
          X