Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Newbie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Newbie ?



    Voor het eerst dat ik deze soort kan vastleggen.
    Uitermate levendig kereltje ...





  • #2
    Re: Newbie ?

    Deze kleine rovertjes zijn inderdaad zeer bewegelijk, ze hebben heel goed door wat je allemaal aan het doen bent, als je wilt afdrukken dan zal je net zien dat ze weer gedraaid zijn of een stukje verder zijn gelopen.... Deze situatie herken ik maar dan o.a. m.b.t. de basterdzandloopkever, elk jaar staat deze weer op mijn lijstje om te fotograferen, maar ik moet wel in hele goede doen zijn met een dosis geluk en doorzettingsvermogen om deze vast te leggen, soms begin ik er niet eens aan...haha..

    Maar goed, dat heb je eigenlijk wel bij bijna alle insecten, dat zal een herkenning zijn voor alle macrofotografen...

    v.w.b. de foto, het is een mooie zachte plaat geworden met ook een lekker kijkende compositie....

    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: Newbie ?

      Met de 150mm heb ik de groene zandloopkever al weten vast te leggen. Maar het zal een uitdaging zijn dit met mijn mp-e65 klaar te krigen.

      Bedankt voor de reactie.
      Beperkte fanclub blijkbaar ...

      Comment


      • #4
        Re: Newbie ?

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Met de 150mm heb ik de groene zandloopkever al weten vast te leggen. Maar het zal een uitdaging zijn dit met mijn mp-e65 klaar te krigen.

        Bedankt voor de reactie.
        Beperkte fanclub blijkbaar ...
        neen hoor, ik ben ook fan van je werk.
        Maar ik weet meestal niet meer te schrijven dan : 'prachtig gedaan', dus laat ik dat dan maar weer.

        Hoeveel foto's trek je met je mp-e65 om dit beeld te verkrijgen?

        Comment


        • #5
          Re: Newbie ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
          Hoeveel foto's trek je met je mp-e65 om dit beeld te verkrijgen?
          Het is een single shot, dus geen stack als je dat bedoelt.
          Of bedoel je hoeveel foto's ik heb moeten maken vooraleer er iets goeds uit kwam?
          Ik heb op 14 minuten tijd 16 foto's van dit spinnetje gemaakt, waarvan ik er 2 goed genoeg vond om te delen.
          De rest is prullenmand.

          Comment


          • #6
            Re: Newbie ?

            Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
            Het is een single shot, dus geen stack als je dat bedoelt.
            Of bedoel je hoeveel foto's ik heb moeten maken vooraleer er iets goeds uit kwam?
            Ik heb op 14 minuten tijd 16 foto's van dit spinnetje gemaakt, waarvan ik er 2 goed genoeg vond om te delen.
            De rest is prullenmand.
            bedankt voor je antwoord. Ik bedoelde het eerste, maar het 2de had waarschijnlijk mn volgende vraag geweest.

            Comment

            Working...
            X