Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gekeuvel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gekeuvel



    Bedankt om te kijken en geven van commentaar.
    Groeten,
    Mark

  • #2
    Re: gekeuvel

    Mooie omzetting van deze straatfotografie. Toch een paar storende elementen zoals links een stuk van iets dat te voorschijn komt en rechts een stukje van een raam dat komt piepen en het zwarte gat eronder.
    Deze zijn gemakkelijk te verwijderen als je de foto ietsjes bijcropt. Zelfs de boog links en dat stukje plafond mag er voor mij af. Mijn gedacht hé....
    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

    Comment


    • #3
      Re: gekeuvel

      Straatfotografie neem ik zoals deze wordt gepresenteerd door de fotograaf, ook al kunnen er kleine 'kantjes' beter. Deze vind ik een schitterende opname van inhoud en sfeer !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: gekeuvel

        Oorspronkelijk geplaatst door Hydraulieker Bekijk bericht
        Mooie omzetting van deze straatfotografie. Toch een paar storende elementen zoals links een stuk van iets dat te voorschijn komt en rechts een stukje van een raam dat komt piepen en het zwarte gat eronder.
        Deze zijn gemakkelijk te verwijderen als je de foto ietsjes bijcropt. Zelfs de boog links en dat stukje plafond mag er voor mij af. Mijn gedacht hé....
        Kan de redenering volgen.De genoemde storende elementen zijn gemakkelijk te verwijderen.
        Mvg Suske

        Comment


        • #5
          Re: gekeuvel

          Vind ik ook een hele leuke plaat, mede door de omzetting in zwart-wit erin geslaagd een fantastische sfeer te creëren.

          Comment


          • #6
            Re: gekeuvel

            Bedankt allen voor jullie commentaar. Fijn om dergelijke reacties te krijgen!
            Groeten,
            Mark

            Comment

            Working...
            X