Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact Flash Geheugenkaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact Flash Geheugenkaart

    Ik gebruik voor mijn A80 altijd Sandisk 128mb geheugenkaarten,maar nu ik een nieuwe kaart wil kopen zie ik dat het prijsverschil met de kingston kaarten
    nogal wat is heeft iemand ervaring met deze laatste kaarten en zoja positief?

    Met vriendelijkegroet :chretien

  • #2
    Re: Compact Flash Geheugenkaart

    Ikzelf gebruik een SanDisk en DaneElex XS en ben d'r kontent van...heb zelf geen Kingston maar wel al posi dingen gehoord...nou ja...je hebt bij elk merk wel es problemen hé...je hebt altijd een beetje uitval...maar rekening houdend met de massaproduktie en uitval is dat toch onbeduidend laag ?
    Als je zeker wil spelen neem dan een merk die je uitgebreide garantie geeft bv DaneElec Xs 10jaar...daartegen spreken we wss niet meer van CF vrees ik
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: Compact Flash Geheugenkaart

      Kingston is een uitstekend merk. En de kaarten hebben een levenslange garantie en dat kan niemand anders zeggen.

      Comment


      • #4
        Re: Compact Flash Geheugenkaart

        Levenslange garantie op Kingston is wel wat overdreven hoor.
        De meeste leveranciers geven 5 jaar.
        Ik ben overigs zeer tevreden geweest met mijn Kingston kaarten.
        Prijsverschil zal er altijd zijn; maar als Je even gaat kijken bij Corné; en Je bedenkt dat de kaarten gratis opgestuurd worden; dan is het toch beter om voor San Disc te kiezen

        Comment


        • #5
          Re: Compact Flash Geheugenkaart

          Bah ik heb toch liever levenslange garantie dan 5 jaar of 10 jaar of zo hoor. En ik ben wel degelijk van plan mijn CF-en binnen 5 jaar nog te gebruiken.

          En als we het over service hebben heeft Kingston veruit de beste. Ze hebben immers een gratis hotline waar je terecht kan met al je vragen en problemen over flashkaarten. (080072763).

          Comment


          • #6
            Re: Compact Flash Geheugenkaart

            Ik heb hem vanmiddag gekocht, scheelde toch 7 euro met sandisk en nog een langere garantie termijn.

            Hartelijk bedankt voor de reakties: C de Ronde

            Comment

            Working...
            X