Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lentepanorama

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lentepanorama

    Niettegenstaande het nog winter was had de lente zijn intrede gedaan bij liefst 19 graden in de vallei en was de sneeuw verdwenen.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Lentepanorama

    Alles staat keurig op zijn plaats. Mooie compo.
    Ik wel het vermoeden dat kleur bij deze foto wat meer leven in de brouwerij zou hebben gebracht.(m.n. het groen van de dennen)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Lentepanorama

      Mooie Raymond...Vooral de achtergrond met de ruige bergpieken vind ik erg mooi..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Lentepanorama

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Alles staat keurig op zijn plaats. Mooie compo.
        Ik wel het vermoeden dat kleur bij deze foto wat meer leven in de brouwerij zou hebben gebracht.(m.n. het groen van de dennen)
        Op de keeper beschouwt moet ik je hierin gelijk geven Johan. Daar ik nogal voorkeur aan zwartwit geef dan ligt voor mij hier het verschil dat deze in zw. ruiger (woest en rauw) van sfeer overkomt terwijl kleur naar de romantische en 'lieve' kant zal overhellen. Dit is duidelijk aan te voelen in 'print'. Voor mij kan het dus beiden, de kijker zal zijn keuze ook wel maken
        Hoi Jos, ook bedankt voor je reactie. Heb jullie beiden gemist terwijl ik al terug in actie was gekomen.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Lentepanorama

          Mooie opname Raymond en ik kan de omzetting wel smaken
          Wel zonde van die grijze paal in het beeld, zonder zou dit veel mooier zijn

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment

          Working...
          X