Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tapatalk vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tapatalk vraagje

    Ik krijg bij elke reactie op dit forum een mailtje vanuit het forum (zelf ingesteld), maar sedert enkele dagen dezelfde melding vanuit Tapatalk.

    Ik gebruik Tapatalk na wat testen voorlopig niet, maar heb dus wel een tapatalk account.

    Als ik daar ga kijken naar mijn profiel zie ik geen insteling om "meldingen via mail" wel of niet toe te staan (ik heb recent ook niks gewijzigd in dat account). Misschien kijk ik ergens over ?

    Voor zover ik nu zie zou ik het account moeten sluiten om van die voor mijn nutteloze meldingen af te raken. Ik vermoed dat het toch ook minder drastisch moet kunnen ?

    Want het vervelende met bijna alle accounts is, als je ze afsluit, ze toch ergens "in diepe krochten" je e-mailadres bewaren. Wil je dan later toch terug een account aanmaken, dan kan dat niet meer met dat oorspronkelijke e-mailadres.
    Zéér irritant.
    Last edited by nete; 16 april 2017, 09:39.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Tapatalk vraagje

    Ik gebruik de app en bij instellingen heb ik het onderdeel e-mail waar je kan kiezen wanneer je een e-mail ontvangt.
    Op het hoofdscherm van de app rechtsonder op "Ik" klikken en dan naar instellingen gaan.
    Per forum zijn er ook wel ergens instellingen mogelijk, maar ik denk dat je die eerste moet hebben.
    Last edited by VerSeg; 16 april 2017, 16:48.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Tapatalk vraagje

      Bedankt voor de tip, maar ik verklaar me nader (was misschien niet 100% duidelijk geformuleerd): ik heb de app niet meer op de smartphone staan (al langer dan een jaar), dus ik kan daar een paar dagen terug geen setting aangepast hebben waardoor ik plots die meldingen krijg. Tot voor een paar dagen nooit enige Tapatalk melding gekregen.
      Bij mijn "slapend" account zie ik op de laptop nergens instelmogelijkheden voor die berichten.
      Ik vermoed dat ik dus de app even terug zal moeten installeren, de settings aanpassen en dan terug uninstallen. Mijn account verwijderen zal natuurlijk ook lukken, maar als ik dan later toch Tapatalk wil gaan gebruiken dien ik weer een ander e-mailadres op te geven (een irritant gegeven bij vrijwel alle accounts voor wat dan ook, je origineel e-mailadres blijft ergens bewaard en je kan het nooit hergebruiken).
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Tapatalk vraagje

        Bij mij is dat ook plots veranderd, maar dat was een paar maand geleden al.
        Speciaal voor u had ik eens ingelogd op die webpagina, inderdaad niets van te vinden.
        Via de app kan het wel, vandaar ook mijn vorige uitleg.
        App installeren is maar een kleintje, is ook snel terug verwijderd.
        Maar het blijft inderdaad bizar dat men deze instellingen niet in zijn account kan doen via de web-versie.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Tapatalk vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Bij mij is dat ook plots veranderd, maar dat was een paar maand geleden al.
          Speciaal voor u had ik eens ingelogd op die webpagina, inderdaad niets van te vinden.
          Via de app kan het wel, vandaar ook mijn vorige uitleg.
          App installeren is maar een kleintje, is ook snel terug verwijderd.
          Maar het blijft inderdaad bizar dat men deze instellingen niet in zijn account kan doen via de web-versie.
          Bedankt, ik ga het via de app doen !
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment

          Working...
          X