Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdaling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Afdaling

    Vanwaar die licht rode schijn op de sneeuw vooraan komt kan ik hélaas niet verklaren. Deze was aanwezig - zelfs na proefaanpassing met neutraal grijs - en heb bewust die in de foto gelaten omdat de foto daardoor een speciale sfeer heeft. Te nemen of te laten, denk ik dan zo, en om welke reden zou ik deze dan moeten corrigeren.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Afdaling

    Volgens mij kan je het probleem verhelpen door de foto in Z/W om te zetten. Ik denk dat de foto zich daar uitstekend toe leent. Jammer dat het hutje beneden zo op het randje staat. Verder een mooie.
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Afdaling

      Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
      Volgens mij kan je het probleem verhelpen door de foto in Z/W om te zetten. Ik denk dat de foto zich daar uitstekend toe leent. Jammer dat het hutje beneden zo op het randje staat. Verder een mooie.
      Zeer hartelijk bedankt voor je reactie en opinie ! Ik heb deze in zwartwit hoor maar wou nu eens kleur laten zien zeker vanwege die rode invloed omdat hierdoor een andere dimensie ontstaat. Soms vinden ze dat fascinerend mooi doch bij deze blijkbaar niet (alleen God weet waarom) Die kapel onderaan rechts is bewust meegenomen in beeld vanwege de compo daar het als eindpunt dient en de sporen onderaan doorlopen, maar ja, dat is een visie hé.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Afdaling

        niet slecht

        Comment


        • #5
          Re: Afdaling

          Zeker in kleur laten staan, Raymond ! Het donkerblauw spreekt mij zeer aan.
          In een ideale wereld zou het kapelletje inderdaad iets meer uit de hoek staan, maarzeker na afgelopen dagen weten we dat het een utopie is.
          Te overwegen is wel om de foto te spiegelen waardoor we links beginnen te "lezen".
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Afdaling

            Mooi de glans van de zon op de sneeuw..Nog niet zo gemakkelijk om alle detail hier in de sneeuw te houden...knap..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Afdaling

              Mooie foto hoor wat meer lucht bovenaan je top had nog beter geweest denk ik.

              Groeten
              Kurt
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Afdaling

                de zwartwitte vind ik interessanter.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Afdaling

                  De harde contrasten doe het heel goed in deze opname
                  Mooi gekozen compo Raymond

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment

                  Working...
                  X