Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oef !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oef !!!

    Daarnet pc tafel verschoven (los glazen blad op 2 schragen) en lap; pc, scherm, printer en ext.HD op de gond , tafelglas (10mm) ook kapot
    Nadien alles terug getest en .... alles werkt, OEF
    Tafelblad is nu in afwachting een vezelplaat van 18mm dat ik nog liggen had
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Oef !!!

    Een geluk bij een ongeluk dus

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Oef !!!

      Ik heb mij een eetkamertafel gekocht in de kringloopwinkel en heb daar mijn bureau van gemaakt.
      Lekker veel plaats en onverslijtbaar. De mensen in die winkel schrikte wel even dat ik een tafel kocht en de stoelen liet staan
      Daar konden ze even niet aan uit LOL

      Misschien ook een idee voor jou?

      Comment


      • #4
        Re: Oef !!!

        Hopelijk was alles uit op dat moment want een werkende HDD dat een slag krijgt zou wel eens met beschadigde sectoren kunnen zitten en dat merkt men niet altijd meteen.
        Ook een HDD dat uit is zou nog stuk kunnen gaan, maar is toch wat minder gevoelig.
        Hopend voor u is er inderdaad geen bijkomende schade.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Oef !!!

          Ik heb gewoon een keukenwerkblad gekocht: 90 cm diep en 4 cm dik; de breedte kies je. (de zijkanten wel laten lamineren).
          Aan de onderzijde L en R een rechthoekje geschroefd met een metalen L- profiel.
          Twee ladenblokken eronder en klaar!
          Onverwoestbaar, stabiel en een zee van ruimte.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Oef !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Ik heb mij een eetkamertafel gekocht in de kringloopwinkel en heb daar mijn bureau van gemaakt.
            Hier ook.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Oef !!!

              De pc stond uit, alles was afgekoppeld, ik moest namelijk mijn muur schilderen. Toen ik alles terug wou zetten is het gebeurd. Vorige keer had ik alles van dat bureau afgehaald, nu dus niet !
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: Oef !!!

                Ik heb een bureau in dennenhout in de kringloop gekocht, heeft mij 35 euro gekocht en heb nog handige schuiven erbij waar ik de camera in bewaar als ik thuis ben. Zou dat toch nooit durven riskeren wat jij daar uitspookt.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment


                • #9
                  Re: Oef !!!

                  Het enige dat bij ons valt is het vakje met eieren uit te koelkast: een enorme uitsmijter op de vloer.

                  Comment

                  Working...
                  X