Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spelen met olie (3)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] spelen met olie (3)



    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: spelen met olie (3)

    Mooie golfbeweging ... weer goed gemaakt!
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: spelen met olie (3)

      Ook weer een hele mooie.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: spelen met olie (3)

        Je kan hier nog een tijd mee doorgaan hé Frans. Hoeveel komen er nog ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: spelen met olie (3)

          Mis de juiste belichting en de juiste lens en zorgvuldigheid in deze fotos
          My Website : http://www.ineedair.org
          Music / Painting / Motion Graphics / Image
          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

          Comment


          • #6
            Re: spelen met olie (3)

            Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
            Mis de juiste belichting en de juiste lens en zorgvuldigheid in deze fotos
            Ik weet waar je naartoe wil maar daar doet de lenskeuze niks toe, bovendien moet toch niet iedereen alles op dezelfde manier maken en moeten de resultaten niet gelijkaardig zijn toch ?
            Wat juiste belichting dan is en wat de juiste lens zou zijn kan je beter eens toelichten, het publiek van dit forum heeft daar misschien wat aan

            Iedereen bedankt voor het kijken en voor de fijne reacties
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: spelen met olie (3)

              Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
              Mis de juiste belichting en de juiste lens en zorgvuldigheid in deze fotos
              Ik zei dit omdat ik vind dat de foto's een zekere helderheid of levendigheid missen. En volgens mij staat de foto bol, terwijl dit een vlak onderwerp is en je dit vanuit een hoek van 90 graden hebt getrokken
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: spelen met olie (3)

                Je bent terug bezig aan een mooie creatieve reeks!

                Comment


                • #9
                  Re: spelen met olie (3)

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Je kan hier nog een tijd mee doorgaan hé Frans. Hoeveel komen er nog ?
                  dat wilt ge niet weten. ik weet het wel, want heb ze al gezien.


                  het fijne aan de foto's van oezen Frans is dat er toch altijd dat spelelement in zit.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: spelen met olie (3)

                    Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                    Ik zei dit omdat ik vind dat de foto's een zekere helderheid of levendigheid missen. En volgens mij staat de foto bol, terwijl dit een vlak onderwerp is en je dit vanuit een hoek van 90 graden hebt getrokken
                    Je zit er behoorlijk naast hoor, maar ja, zelfs de beste paarden kunnen zich mistrappen
                    Dit staat helemaal niet bol maar de viscositeit en het sg van olie is niet voor elke olie gelijk. De druppels van deze olie staan een beetje bol op het water en dat heb ik dan nog bewust geaccentueerd door het licht schuiner te zetten.
                    Het is helemaal niet onder een hoek "getrokken" maar met de rug van de camera mooi parallel met het oppervlak van water/olie.
                    Van "de juiste lens" heb je nog niets gezegd maar de lens is een 90 mm macro, jij en ik weten onderhand al wel dat dit soort objectieven nagenoeg vertekeningsvrij is.
                    De opmerking i.v.m. helderheid of levendigheid daar kan ik niet bij hoor, als je gewoon zou zeggen dat het je smaak niet is dan wil ik dat best wel begrijpen
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: spelen met olie (3)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                      dat wilt ge niet weten. ik weet het wel, want heb ze al gezien.


                      het fijne aan de foto's van oezen Frans is dat er toch altijd dat spelelement in zit.
                      Of ik het ECHT weten wil ... daar heb je een punt en ben je bevoorrecht En het 'spelelement' bij onzen Frans, daar heb je gelijk want in feite geniet ik daar wel van !
                      Thanks voor je reactie op mijn actie
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment

                      Working...
                      X