Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Programmaatje downloaden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Programmaatje downloaden

    Ik wil iets downloaden, maar ik betrouw die downloadmanagers niet , heb ooit veel last gehad van bv softonic (en dat ding staat veel bovenaan de URL's), hoe weet je dat je veilig iets binnenhaalt ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Programmaatje downloaden

    't Ja Softsonic hé. Een progje dat op geen ballen trekt en 1001 andere bricol die download en 10.000 spammails achteraf.
    Ik gebruik Usenet, het is te betalen maar 100% betrouwbaar.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Programmaatje downloaden

      Door op gekende sites te blijven; of via gekende kanalen en door het voor het openen te laten scannen door je av.

      Comment


      • #4
        Re: Programmaatje downloaden

        Softonic, daar heb ik ooit één keer problemen mee gehad, als ik op zoek ben naar software, dan zal ik daar nooit nog iets downloaden.
        Ik begrijp ook niet dat die website nog bestaat, want ze geven alleen maar rotzooi als je er een programma wil downloaden.
        Het is bijna onmogelijk om alles terug van je computer af te krijgen, uiteindelijk ben ik toen terug begonnen vanaf een geformatteerde harde schijf om er vanaf te geraken.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Programmaatje downloaden

          Er bestaat veel software die gratis is. Zogenaamde freeware. Download dit NOOIT via via want je hebt bijna zeker problemen aan je broek.
          Ga altijd via de echte websites van de makers.

          Toch kan het zijn dat een bepaald programma geen oficiele pagina meer heeft omdat de makers gestopt zijn of zo.
          En dan moet je wel via via gaan downloaden.
          Grote voorzichtigheid en veel ervaring helpen wat maar het blijft uitkijken wat je binnen neemt.

          Comment


          • #6
            Re: Programmaatje downloaden

            Dank aan allen !
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Programmaatje downloaden

              Ik gebruik voor zulke dingen, of om dingen te testen, de Sandbox functie van Avast.
              Werkt perfect.

              Sandboxing is used to test code or applications that could be malicious before serving it up to devices.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment

              Working...
              X