Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"telefoonkotje"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "telefoonkotje"

    Voor mijn eindwerk fotografie zoek ik nog een bestaand "telefoonkotje" zoals er vroeger overal te vinden waren in elke gemeente.
    Is er nog ergens een te vinden , mischien vergeten af te breken door de vroegere RTT , dan had ik dit graag geweten .
    Mag gelijk waar in Vlaanderen zijn maar OV/ANT heeft wel mijn voorkeur .
    Al bedankt
    De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

  • #2
    Re: &quot;telefoonkotje&quot;

    Naar mijn weten heeft Proximus ze vorig jaar allemaal verwijderd.
    Life is beautiful, take pictures to remember

    Comment


    • #3
      Re: &quot;telefoonkotje&quot;

      Oorspronkelijk geplaatst door Viper11 Bekijk bericht
      Naar mijn weten heeft Proximus ze vorig jaar allemaal verwijderd.
      Dat klopt als een bus .Echter heb ik op internet gevonden,dat er enkele geschonken zijn aan diverse instanties zoals kunstenaars en musea. Eén ervan heeft aan de ingang van het Middelheim museum in Antwerpen gestaan maar is daar ondertussen ook weggehaald volgens de mijnheer die ik aan de lijn had.
      Ik heb er nog één gevonden in een museum waar ik dan ook binnenkort daar een foto zal van nemen .
      Bedankt voor het meedenken.
      De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

      Comment


      • #4
        Re: &quot;telefoonkotje&quot;

        Ik steek er mijn hand niet voor in het vuur maar ik dacht dat er in Nieuwpoort aan de Ganzepoot achter het monument van Albert 1 bij dat ophaalbrugje langs de kant van Lombardsijde nog eentje stond ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: &quot;telefoonkotje&quot;

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Ik steek er mijn hand niet voor in het vuur maar ik dacht dat er in Nieuwpoort aan de Ganzepoot achter het monument van Albert 1 bij dat ophaalbrugje langs de kant van Lombardsijde nog eentje stond ...
          Volgens google maps staat er het nog maar de opname is van 2009 . Veel kans dat het toch weg is . Iemand in de buurt die van meer weet ?
          Alvast bedankt Frakske
          De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

          Comment


          • #6
            Re: &quot;telefoonkotje&quot;

            In Duitsland staan er overal nog
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #7
              Re: &quot;telefoonkotje&quot;

              Ik dacht dat er in Doel ook nog eentje staat. Je moet er de graffiti wel bijnemen.

              Comment


              • #8
                Re: &quot;telefoonkotje&quot;

                Hoi Iedereen ,
                Bedankt voor het helpen zoeken
                Ik vond er een aan het minimuseum Mussenzele voor eventueel andere liefhebbers en ondertussen zijn we geslaagd in de avondschool.
                Zie artikel uit HLN
                De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >

                Comment

                Working...
                X