Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: handig (gratis) programma om foto's van SD kaart r op PC te zetten.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: handig (gratis) programma om foto's van SD kaart r op PC te zetten.

    Hallo allemaal,

    Het is al enkele jaren geleden dat ik hier nog iets gepost heb en ben er een beetje uit met deze interessante hobby. Bedoeling is terug aan te pikken.

    Ik heb onlangs een nieuwe PC gekocht met windows 10 erop. Ik heb een Canon EOS 550D en ik werkte voorheen met het programma van Canon Zoombrowser om de foto's van de SD kaart op de PC te zetten. Maar blijkbaar ondersteunt Windows 10 Zoombrowser niet meer. Graag had ik geweten welk alternatief ik kan gebruiken, waarbij ik de foto's direct kan overschrijven in mijn fotomap die zo is ingesteld in mappen per datum dwz submappen 2017_04_01 (1 april), 2017_04_02 etc. en de foto's dus automatisch per dag in submappen worden overgeschreven.

    Tips dus welkom.

    EDIT: ik zie nu ook dat er een software subforum is. Sorry dat ik dit enigszins verkeerd plaatste....

    Mvg,

    Robby
    Last edited by Robby; 8 april 2017, 17:27.

  • #2
    Re: Gezocht: handig (gratis) programma om foto's van SD kaart r op PC te zetten.

    ik gebruik daar gewoon de os copy paste functie voor, geen extra software voor nodig.

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: handig (gratis) programma om foto's van SD kaart r op PC te zetten.

      Find descriptions and download Canon software and apps for EOS, PowerShot and IXUS Cameras such as DPP, EOS Utility and ImageBrowser EX.


      Find descriptions and download Canon software and apps for EOS, PowerShot and IXUS Cameras such as DPP, EOS Utility and ImageBrowser EX.

      Comment

      Working...
      X