Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drinkend Bijtje....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Drinkend Bijtje....

    Het is alweer een tijdje geleden dat ik met mijn fototoestel op pad ben geweest, ik mis de laatste tijd een beetje het vlammetje om te fotograferen, ik heb zelfs mijn domeinnaam opgezegd, dus ik heb geen website meer waar mijn archief te bekijken is.
    Gisteren kwam er toch weer een klein vonkje in mij naar boven, net genoeg om even op pad te gaan.... Overigens ben ik nog wel dagelijks in de natuur te vinden, maar zoals gezegd bijna nooit meer met mijn camera... Wellicht komt het enthousiasme de komende maanden weer terug dan zal ik zeker mijn foto's plaatsen.
    Maar goed, zoals gezegd ben ik gisteren even op pad gegaan, op mijn macroplekje is een klein vijvertje en als je aan de oever gaat liggen zie je daar regelmatig bijtjes drinken, dit bijtje zat aan de oever op een takje om daaruit de restjes water te drinken.





    Een detailopname van deze gebeurtenis, zie foto.





    Groetjes Rob,
    Last edited by natuurfreak; 7 juli 2017, 07:05.

  • #2
    Re: Drinkend Bijtje....

    alle maar goed dat het weer kriebelt
    deze staat er prachtig op
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Drinkend Bijtje....

      Mooi, scherpte is ook ideaal
      Natuurfotografie Ruben Van Der Steen

      Comment


      • #4
        Re: Drinkend Bijtje....

        Ik hou van de zachte belichting bij deze.

        Comment


        • #5
          Re: Drinkend Bijtje....

          Heel goed gedaan !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Drinkend Bijtje....

            Hier kan je alleen maar positief over zijn.

            Comment

            Working...
            X