Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Registreren op een site lukt maar niet.......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Registreren op een site lukt maar niet.......

    Registreren op een bepaalde site lukt maar niet en krijg dan het volgende bericht:

    Registratie met VPN of proxy service is niet toegestaan, wilt u zo vriendelijk zijn om u aan te melden zonder een VPN of proxy service ingeschakeld te hebben?
    Na registratie kunt u gewoon op het forum inloggen met uw VPN of proxy service.
    Aanmeldingen met een IP adres van een VPN of proxy service worden geweigerd.

    Dit is dus Chinees voor mij en de eerste keer dat ik zoiets tegenkom.
    Geen idee hoe ik VPN of proxy service zou moeten uitschakelen, sterker nog ik heb geen idee waar dat ergens staat.

    in een mail kreeg ik, het voor mij althans, onbegrijpelijk antwoord:

    Reden waardoor registratie niet mogelijk is zijn:
    - (web)proxy
    - IP-vanish
    - Cloudflare
    - Geen IP adres zichtbaar
    - Geen hostname zichtbaar
    - TOR browser

    Je kunt het opnieuw proberen door je VPN/ Hide-ip uit te schakelen of een andere internet browser te gebruiken (Firefox, IE of Chrome browser). Probeer je daarna opnieuw te registeren. Deze registratiepoging wordt verwijderd.
    Ik probeer te registreren met Firefox en heb geprobeerd met Edge en IE, met geen van de drie lukt het niet.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

    Edge en IE spelen al een tijdje niet meer mee, als Firefox het niet kan neem je Chrome.

    En jawel, dat is reuze frustrerend tegenwoordig, ik denk dat Bacquelaine van de pensioenen er achter zit.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

      Misschien heb je een add-on die voor vpn zorgt.
      De bedoeling van zoiets is dat je de site bijv. kan laten denken dat je in de VS of Australië zit, wat handig kan zijn voor het bekijken van video's die geolocked zijn (dus niet te bekijken vanuit andere landen dan bepaald door de site).

      Firefox heeft zo'n add-ons, maar die moet je in principe apart installeren. Je kan bekijken welke add-ons je hebt, door rechtsboven op de drie streepjes te klikken, dan add-ons, dan extensies.

      Maar aangezien IE of edge ook problemen geeft, moet het iets anders zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        ...

        - Geen IP adres zichtbaar
        - Geen hostname zichtbaar.

        Daar moet ik als informaticus toch eens serieus mee lachen hoor. Amaai wat een bende prutsers die achter die website zitten.
        Dit is gewoon klinkklare onzin natuurlijk. Een IP is ALTIJD zichtbaar en een hostname NOOIT op internet.

        Kan jij niet aan doen dat ze zo dom zijn.

        Ik vermoed dat uw IP (die komt uit een reeks) geblokkeerd is.
        Je zou je eens kunnen proberen door uw modem te herstarten. Normaal krijg je dan een ander IP adres van uw internetprovider. Met wat geluk zit die meteen ook in een andere range die niet geblokkeerd is.
        En probeer het dan opnieuw.

        Als je niet weet wat VPN of Proxy zijn dan heb je dat zeer waarschijnlijk ook niet. Je moet het niet zoeken in windows, het zit er niet in. Het is iets dat je zelf als extra installeert.

        Sommige websites zijn ook zeer allergisch voor ad-blockers. Of willen uitgebreide cookies installeren.
        In die gevallen blijf je beter van die website weg in plaats van uw beveiliging te doen dalen.
        Last edited by buurmanBert; 2 april 2017, 23:25.

        Comment


        • #5
          Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

          The More Info page shows you detailed information about your computer/connection, including a map of your location, your internal LAN IP address in addition to your external IP, your hostname, a whois lookup on your external IP and more.


          en je weet direct wat zij ook zien.

          Comment


          • #6
            Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

            Zoiets heb ik en een broer van mij ook een paar keer meegemaakt dat het registreren niet lukte, het ging dan steeds om het geld van een cash-back actie op je rekening te krijgen.
            Na telefonisch contact met de importeurs waarvan die website's zijn, ging het registreren toen per E-mail zodat zij dat registratieformulier op hun website invulde. Ik krijg soms de indruk dat ze het met opzet doen.

            Comment


            • #7
              Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

              Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
              Als je niet weet wat VPN of Proxy zijn dan heb je dat zeer waarschijnlijk ook niet. Je moet het niet zoeken in windows, het zit er niet in. Het is iets dat je zelf als extra installeert.
              Ik weet niet hoe ze het nu doen, maar indertijd vulden de installateurs van o.a. Telenet automatisch een proxy in bij de config van de browser.
              Ook hun configuratie-tooltje deed dit.

              En dan kan het best zijn dat de gebruiker van niets weet, maar dat het wel zo ingesteld is.
              En die proxy staat dan niet bij de klant, maar bij de provider.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

                Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                .

                Als je niet weet wat VPN of Proxy zijn dan heb je dat zeer waarschijnlijk ook niet. Je moet het niet zoeken in windows, het zit er niet in. Het is iets dat je zelf als extra installeert.
                Staat wel degelijk in Windows 10 onder instellingen.

                Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                http://www.whatsmyip.org/more-info-about-you/

                en je weet direct wat zij ook zien.
                Ok, maar dat is dus Chinees voor ik. Sorry.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

                  Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                  Staat wel degelijk in Windows 10 onder instellingen.



                  Ok, maar dat is dus Chinees voor ik. Sorry.
                  Je ziet er een mapje en als dat ongeveer uw adres aangeeft heb je geen vpn die je ip omleidt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

                    Waar jij over praat Verseg is een configuratie scriptje dat Telenet idd gebruikte om uw webbrowser zo in te stellen dat die de proxy van Telenet gebruikte.
                    Maar voor zover ik weet gebruiken ze die techniek al lang niet meer omdat het hopeloos achterhaald is.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                      Je ziet er een mapje en als dat ongeveer uw adres aangeeft heb je geen vpn die je ip omleidt
                      Dat heeft mijn adres exact weer.
                      Dus mag ik concluderen dat ze er naast zitten met hun bericht?
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Registreren op een site lukt maar niet.......

                        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                        Waar jij over praat Verseg is een configuratie scriptje dat Telenet idd gebruikte om uw webbrowser zo in te stellen dat die de proxy van Telenet gebruikte.
                        Maar voor zover ik weet gebruiken ze die techniek al lang niet meer omdat het hopeloos achterhaald is.
                        Maar het blijft een instelling op je PC (browser) en de proxy hoeft niet bij u in huis te staan of zelf geïnstalleerd te hebben.
                        Telenet was maar een voorbeeld.
                        Last edited by VerSeg; 3 april 2017, 23:26.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

                          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                          Dat heeft mijn adres exact weer.
                          Dus mag ik concluderen dat ze er naast zitten met hun bericht?
                          Eenvoudigste is de instelling bekijken in je browser ... staat die op geen Proxy gebruiken, dan gebruik je er geen.
                          Anders staat die ingevuld.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

                            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                            Dat heeft mijn adres exact weer.
                            Dus mag ik concluderen dat ze er naast zitten met hun bericht?
                            Ja, ze krijgen dezelfde info

                            Comment


                            • #15
                              Re: Registreren op een site lukt maar niet.......

                              Miljaar, VPN lag nog aan
                              Dat uit gezet en sofort toegang tot dat forum.
                              Iedereen en elkeen te samen bedankt voor de helpende hulp.

                              EDIT: Wat ik mij wel afvraag is waarom die VPN en Proxy uitgeschakeld moeten zijn?
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X