Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

    De BD-Challenge van maart 2017, met als thema: Complementaire kleuren, kwam vannacht tot een 'ontknoping' met Katrien1957 als winnaar, terwijl tantine met zilver aan de haal gaat, en Frakske met brons.
    Ik heb vele mooie beelden zien passeren: een aantal 'geregisseerde' (of opgezette) foto's, zoals de inzendingen van de drie die ik boven noem, hoewel je bij #3 natuurlijk nooit zeker bent van het resultaat (), maar ook een aantal 'uit het leven gegrepen', zoals bv die van pauls, letterlijk een beeld uit het nachtleven. Of de complementaire kleuren die in de natuur voorkomen, te zien op inzendingen van yves23, bart123 of lilybie.
    Ik zou er hier nog twee willen noemen: de inzending van Wim.Vanmaele, die net buiten het ereschavotje viel. Volgens sommigen onmogelijk te maken in één opname; Wim vertelt zelf hoe hij een en ander opgezet had: http://forum.belgiumdigital.com/f13/...ur-545094.html. En ik mag natuurlijk ook het kunstwerk van Delvaux Michel niet vergeten. Eerst dacht ik aan een truuk of zelfs aan (verboden!) photoshopping, maar toen zag ik wat het echt was. Formidabel!
    Commentaren waren er weer voldoende; de meesten gaan ermee akkoord dat zij commentaar krijgen, sommigen echter niet. Begin gerust een discussie hier op het forum of je dit wil behouden of niet.
    Een ander punt van discussie blijft: titels of niet? De meeste hoeven volgens mij althans geen titel, zeker niet met dit onderwerp, maar de inzending van xaviermortsel bijvoorbeeld was van een passende titel voorzien, die jammer genoeg niet mee mocht gepubliceerd worden. Inderdaad: ook mensen hebben complementaire huidskleuren, al wordt het woord hier in de figuurlijke betekenis gebruikt.

    Mijn gelukwensen en dank gaan uit naar alle inzenders en diegenen die de foto's van commentaar en een passende score voorzien hebben. De winnaar Katrien1957 ontvangt een kortingbon van €30,- geschonken door onze sponsor CeWe.

    Ik ben benieuwd wat ik in april onder ogen ga krijgen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

    Van harte gefeliciteerd Katrien1957

    ook felicitaties aan tantine en frakske (en Wim voor de gedeelde 4e plaats).
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

      Katrien, van harte gefeliciteerd met deze eerste plaats.Tevens ook alle overige deelnemers gefeliciteerd met hun inzending

      Mvg Yves.
      What you see is what you get

      Comment


      • #4
        Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

        proficiat met je eerste plaats Katrien 1957 en de overige deelnemers,

        St@mpers

        Comment


        • #5
          Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

          Sterk van Katrien en Pascale, proficiat !
          Proficiat trouwens aan al wie deelnam of aan wie zich de moeite gaf een kwotering te geven !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

            Gefeliciteerd met de overwinning Katrien1957.
            Het was een knappe foto en verdiende winaar.

            Grts

            Comment


            • #7
              Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

              Een dikke proficiat aan alle deelnemers ;

              Comment


              • #8
                Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

                Bedankt voor de felicitaties
                Tevens ook een dikke proficiat aan Tantine en Frakse voor het delen van het schavotje
                maar ook aan al de andere deelnemers een dikke pluim of duim

                Groetjes Katrien
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment


                • #9
                  Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van maart 2017, thema: Complementaire kleuren

                  Katrien,proficiat met je welverdiende 1ste plaats, ook aan Frakske met je 3 derde plaats!
                  Katrien, jij was mijn favoriet. De kleuren, de comp en de originaliteit vormden een knap geheel!
                  Ook wil ik alle andere deelnemers feliciteren!
                  Op naar de "knopen"....zal weer niet gemakkelijk zijn!
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment

                  Working...
                  X