Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ponta Do Sol sunset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ponta Do Sol sunset

    Tijd om eens terug wat te beginnen posten hier.
    Nog eentje van Madeira van afgelopen winter.

    Update WB:



    Origineel:


    Last edited by SteefD; 1 april 2017, 17:47.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Ponta Do Sol sunset

    knap steef ,mooi met die wolkjes aan de horizon en die warme gloed ,
    ik zou wel wat blauw er uit halen vooral omdat de zonsondergang warme kleuren heeft en het water net het omgekeerde is ,het gebeurd dikwijls bij deze momenten dat de camera om de tuin geleid wordt met de WB ,open deze foto eens in camera raw en klik eens met het WB pipet op het schuim van de golven ,volgens mij (denk ik toch ,ik was er niet ) zou dit meer de werkelijkheid benaderen

    Comment


    • #3
      Re: Ponta Do Sol sunset

      Mooi moment te pakken Steven, sfeervolle opname
      Maar wat me eigenlijk onmiddellijk opviel is het gebrek aan scherpte, ook op de grote versie, mss vergeten na te verscherpen ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Ponta Do Sol sunset

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Mooi moment te pakken Steven, sfeervolle opname
        Maar wat me eigenlijk onmiddellijk opviel is het gebrek aan scherpte, ook op de grote versie, mss vergeten na te verscherpen ?

        grts
        Sieg
        volgens mij lijkt die wel scherp hoor sieg ,toch de voorgrond, op zee denk komt dit door de langere sluitertijd volgens mij ,de wolkjes vind ik dan weer voldoende van scherpte ,allee volgens ik hier zie hè

        Comment


        • #5
          Re: Ponta Do Sol sunset

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          knap steef ,mooi met die wolkjes aan de horizon en die warme gloed ,
          ik zou wel wat blauw er uit halen vooral omdat de zonsondergang warme kleuren heeft en het water net het omgekeerde is
          Update geplaatst met aangepast WB. Lijkt me idd beter te zijn.

          Oorspronkelijk geplaatst door sieg
          Maar wat me eigenlijk onmiddellijk opviel is het gebrek aan scherpte, ook op de grote versie, mss vergeten na te verscherpen ?
          Sluitertijd was 0,6 sec, dus denk dat wat je ziet inderdaad hier mee te maken heeft.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Ponta Do Sol sunset

            Hele mooie, knappe voorgrond met de rotsten, en zeer mooi de stralen van de zon zo vanachter de wolken..
            Update zeker de betere!!
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Ponta Do Sol sunset

              knappe up ,bedankt daarvoor

              Comment

              Working...
              X