Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Squash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Squash

    Enkele beelden van bij ons laatste tornooi. Is door het glas van de achterwand dus wel wat vlekken en weerspiegelingen.





















    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Squash

    wat ik op alle 3 de foto's mis is de bal.
    op foto 2 valt mij het afgesneden been op van de speelster op de achtergrond
    op foto 3 vind ik persoonlijk die arm met racket op de achtergrond storend

    misschien ben ik te kritisch? benieuwd of anderen er ook zo over oordelen ...

    Comment


    • #3
      Re: Squash

      Wat ik hier vooral mis is inderdaad de bal. (of het balletje).

      Comment


      • #4
        Re: Squash

        Oorspronkelijk geplaatst door paranoia Bekijk bericht
        wat ik op alle 3 de foto's mis is de bal.
        op foto 2 valt mij het afgesneden been op van de speelster op de achtergrond
        op foto 3 vind ik persoonlijk die arm met racket op de achtergrond storend

        misschien ben ik te kritisch? benieuwd of anderen er ook zo over oordelen ...
        Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
        Wat ik hier vooral mis is inderdaad de bal. (of het balletje).
        Ivm het balletje, op foto drie is het wel zichtbaar, net op het racket. Bij foto 1 en 2 heb ik met deze brandpuntsafstand en plaats bijna nooit het balletje bij in beeld. Is ook een beetje afhankelijk hoe ze ten opzichte van de bal staan maar meestal krijg je met deze brandpuntafstand maar één van beide in beeld. En zijn beide in beeld dan is de actie van de speler meestal een stuk minder.

        En voor een stukken van de tegenstrever die bij in beeld komt is bijna niet uit te sluiten. Ze lopen er nu eenmaal met twee rond en meestal dan nog dicht bij elkaar.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Squash

          Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
          Ivm het balletje, op foto drie is het wel zichtbaar, net op het racket. Bij foto 1 en 2 heb ik met deze brandpuntsafstand en plaats bijna nooit het balletje bij in beeld. Is ook een beetje afhankelijk hoe ze ten opzichte van de bal staan maar meestal krijg je met deze brandpuntafstand maar één van beide in beeld. En zijn beide in beeld dan is de actie van de speler meestal een stuk minder.

          En voor een stukken van de tegenstrever die bij in beeld komt is bijna niet uit te sluiten. Ze lopen er nu eenmaal met twee rond en meestal dan nog dicht bij elkaar.
          oplossing: andere lens gebruiken en bij de nabewerking eventueel croppen ...

          Comment


          • #6
            Re: Squash

            De derde foto vind ik een zeer goed. De bal hoort er nu eenmaal op te staan. het is dan ook een "balsport".
            Mvg,
            Gregory
            www.gvg-photo.com

            Comment

            Working...
            X