Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij Canon 5D MarkIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Batterij Canon 5D MarkIII

    Dan koop je een duur fototoestel. Wil je een extra batterij ervoor aanschaffen en kom je tot de constatatie dat ze zo goed of nergens gene meer verkopen. Zal zoeken zijn. Want ze raden me de goedkope versie aan (40 euro goedkoper) maar dit vertrouw ik niet. Als ik de verkoper erover aansprak zei die mij wel dat het een minder kwaliteit heeft. Waarom verkopen ze dan geen originele batterij van Canon meer????? Ok de 5D mark III is uit de verkoop en er is een opvolger maar dat is een duur toestel dat je niet zomaar efkes gaat vervangen voor een opvolger vind ik. Wie heeft hier ervaring mee? Wie weet waar ik deze nog kan verkrijgen?
    Bedankt
    Anne-lise

  • #2
    Re: Batterij Canon 5D MarkIII





    En dat waren gewoon enkele linken die ik er tussenuit geplukt hebt uit de ellenlange lijst waar ze nog overal te koop zijn.
    Deze is trouwens nog bijna overal verkrijgbaar hoor zonder problemen
    Gewoon even zoeken in Google op Canon LP-E6N
    Is trouwens dezelfde batterij als in de Canon 7D MkII

    grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 30 maart 2017, 15:18.
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Batterij Canon 5D MarkIII

      De recentere LP-E6N is "backwards compatible" met de LP-E6.
      Dat wil zeggen dat je de LP-E6N zonder problemen kan gebruiken in alle camera's waarin origineel een LP-E6 zat.
      Waarschijnlijk verkopen ze wel de LP-E6N, en zullen ze de LP-E6 niet meer in voorraad houden (waarschijnlijk wordt die zelfs niet meer geproduceerd).

      In de 7D MKII gebruik ik een Jupio accu die compatibel is met de 7D MKII en de 5D MKIII, een oudere (veel goedkopere) Pisen accu die ik eerst had gekocht voor de 5D MKIII werkt wel in de 7D MKIII, maar dan krijg je wel eerst een foutmelding te zien (klik op "OK", en dan werkt ze verder perfect).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment

      Working...
      X