Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A new day

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] A new day

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: A new day

    't Is toch wel weer een schoontje zeker.
    'k Weet niet of ik die twee palen in beeld zou genomen hebben, ze eisen namelijk iets teveel de aandacht op terwijl de struiken en de bomen, half in de mist, het onderwerp is.
    't Zal weer kwestie van smaak zijn zeker? Maar ik zou die palen gemeden hebben.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: A new day

      Prachtig sfeervolle opname wederom Kurt

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: A new day

        Ook weer een hele knappe sfeerplaat dit Kurt..Goed bezig..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: A new day

          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
          't Is toch wel weer een schoontje zeker.
          'k Weet niet of ik die twee palen in beeld zou genomen hebben, ze eisen namelijk iets teveel de aandacht op terwijl de struiken en de bomen, half in de mist, het onderwerp is.
          't Zal weer kwestie van smaak zijn zeker? Maar ik zou die palen gemeden hebben.
          Ik begrijp wat je bedoelt LG. De paaltjes en de draad met spinnenwebben zijn hier bewust als onderwerp bij genomen. Ik hou wel van een onderwerp in de voorgrond. ik heb er nog wel liggen van diezelfde ochtend zonder iets inde voorgrond. misschien post ik die nog wel eens of er staat er zeker ook een op mijn flick account
          Bedankt voor je reactie
          Kurt
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: A new day

            Heerlijk sfeertje !
            Die spinnewebben zijn wel knap ook
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X