Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sachtler Fluid Videohead FSB 6 (Nieuwstaat)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] Sachtler Fluid Videohead FSB 6 (Nieuwstaat)

    Hallo,

    Bij deze in nieuwstaat verkerende Professionele Sachtler FSB 6 Fluid Head welke zeer weinig gebruikt is (zelfs niet buiten mijn eigen woning) gaat in verkoop!
    Alle nodige bijkomende vragen worden zo snel als mogelijk beantwoord!
    Iedereen is na onderlinge afspraak zonder verplichtingen welkom om mijn bewering over zijn nieuwstaat te constateren en uiteraard te testen!
    Reden van verkoop, een beetje overkill voor mij en wil wat eenvoudiger en kleiner!
    Over de prijs ga ik niet onderhandelen want deze is volgens mij fair vanwege de nieuwstaat waarin hij verkeerd en de huidige nieuwprijs (zie website)
    Afbeeldingen heb ik door gebrek aan tijd v/h Internet geleend maar het gaat om identiek product als in mijn aanbieding!
    Verzending liever niet maar indien gewenst op risico v/d koper!
    De verkoop gaat enkel om het Video-Hoofd, alle bijkomende zaken zijn enkel ter illustratie!
    Betaling cash bij afhaling en overschrijving bij verzending!
    Een bijpassend statief (Vinten Pro-Touch PT 520 met vloersprijder) eveneens in nieuwstaat heb ik ook in aanbieding en word later geplaatst (richtprijs statief met spreader €280)!

    Videoholland.nl verkoopt alles wat je nodig hebt om videoproducties te maken.



    Grtjs,

    Laurent
    Last edited by laurent170462; 29 maart 2017, 03:56.
Working...
X