Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Zon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Eerste Zon

    .


    Liefst bekijken op zwarte achtergrond.





    Bedankt alvast voor het kijken en voor de reacties.


    Met vriendelijke groeten,


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Eerste Zon

    Heel mooie bewerking maar persoonlijk vind ik die reflectie geen meerwaarde geven aan het beeld


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Eerste Zon

      Mooi Eddy en heel sfeervol wederom, als ik zulke plaatjes zie zal ik toch eens wat vroeger mijn bed moeten uitkomen
      Hetgeen ik wel zie in deze opname zijn verschillende donkere ronde "spatten/vlekken" in de lucht ??

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Eerste Zon

        Sensor kuisen Eddy, ik zie de vlekken ook.
        Een persoonlijke vraag in het openbaar, hoe persoonlijk kan dat nog zijn?
        Wanneer was je uit bed om die mooie prent te schieten?

        (PS: Persoonlijk beging ik een voorkeur te geven aan 16:9 foto's. Vooral bij weidse landschappen, dan heb je een betere indruk van het weidse landschap.)
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Eerste Zon

          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
          Sensor kuisen Eddy, ik zie de vlekken ook.
          Een persoonlijke vraag in het openbaar, hoe persoonlijk kan dat nog zijn?
          Wanneer was je uit bed om die mooie prent te schieten?

          (PS: Persoonlijk beging ik een voorkeur te geven aan 16:9 foto's. Vooral bij weidse landschappen, dan heb je een betere indruk van het weidse landschap.)
          bedankt Luc, zie de vlekken nu ook ... ik denk dat het ochtendvocht is (ben niet zeker maar lens verwisseld).... foto werd gemaakt om 7 h.02m 14s om precies te zijn, een enkele opname met samyang 12 mm, 1/80 s, f11 en iso 100 met Fuji x-t2 ... zo heb je alle info (hoop ik toch) en oh ja de plaats nog : schulensmeer
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: Eerste Zon

            Denk idd. dat je met een landscape uitsnede een nog prachtiger beeld gaat hebben (stuk van de lucht wegdoen).
            Je kan zo het koude ochtendgloren voelen, knap hoor
            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Eerste Zon

              Ik vin 'em wat onderbelicht, maar moet toegeven, dit is een moeilijke plaat om te maken.

              Comment


              • #8
                Re: Eerste Zon

                Sensorvlekjes weg en stukje lucht eraf en je het maakt deze prachtige foto nog mooier.
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Eerste Zon

                  Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                  Sensorvlekjes weg en stukje lucht eraf en je het maakt deze prachtige foto nog mooier.
                  +1. Mooie foto.
                  Mvg Philip

                  Comment

                  Working...
                  X