Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mist erieus Viane

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mist erieus Viane

    Op het het moment van de vorige foto was het nog kraakhelder. Maar ineens kwam er zeemist opzetten. Het gaf me een beetje onaangenaam gevoel, maar naar mijn mening o zo mooi !

    Mist erieus Viane.



    Omdat de grote (volgens mij) zeker de moeite waard is om te bekijken, zou ik willen verwijzen naar een 1600 pix - versie
    Verder wil ik even laten weten dat ik een stevige stap terug ga doen, want ik voel een zekere forum-moeheid opkomen.
    Last edited by Johan1956; 22 maart 2017, 18:55. Reden: Tekst
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Mist erieus Viane

    Wauw....Die is prachtig zeg..
    Compo, kleuren, sfeer..Foto heeft wat mij betreft alles!!
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Mist erieus Viane

      Zeer sfeervolle en mooi afgewerkte opname Johan

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Mist erieus Viane

        Knap. Mooie, sfeërieke opname.

        Comment


        • #5
          Re: Mist erieus Viane

          Zeer mooie sfeerplaat. De gradiënt in de laaghangende mistige bewolking maakt hier de foto, mede door de compositie.

          Qua compo vindt ik wel je vorige post Slikken van Viane beter vanwege nog meer diepgang en ook omwille van de perfect belichtte zon. Hier is de zon al een stuk hoger (feller), maar toch niet geheel uitgebrand dus het is nog OK.

          Ook een mooie plaat dus !

          Mvg.,
          Smets84.
          Last edited by Smets84; 23 maart 2017, 12:18. Reden: typfout

          Comment


          • #6
            Re: Mist erieus Viane

            Mooie Johan, de net iets donkerdere afwerking kan ik ook wel smaken. Een boeiende compo en goed gekozen uitsnede
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Mist erieus Viane

              Ik vind hem heel mooi ! Zoals steeds zeer verzorgd afgewerkt :-)
              Mvg Philip

              Comment


              • #8
                Re: Mist erieus Viane

                Heel mooi en sfeervol! We zullen je missen op het forum, hopelijk neem je geen te lange pauze.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment


                • #9
                  Re: Mist erieus Viane

                  Fijn om te horen, Evelyn. Bedankt voor de waardering. Ik bedoel eigenlijk dat ik niet meer dagelijks actief ga zijn. Want ik blijf zeker actief. Alleen minder frequent.
                  Elke dag de foto's van al je "vrienden" op BD en Flickr bekijken, en en van een commentaartje voorzien, kost behoorlijk wat tijd.

                  Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                  Heel mooi en sfeervol! We zullen je missen op het forum, hopelijk neem je geen te lange pauze.
                  Allen bedankt voor de fijne reacties.
                  @ Kurt : Ik heb bewust de foto wat donkerder afgewerkt, zodat het mooi licht op de Japanse oesters mooi uitkomt.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mist erieus Viane

                    Die grote versie..., die blijft toch langer dan gemiddeld op het scherm staan want daar geniet ik van.
                    www.photo-rudi.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mist erieus Viane

                      Wat een niveau aan plaatjes passeren hier momenteel.
                      De ene al mooier dan de andere.
                      Ook deze weeral super en de grote is idd. nog indrukwekkender.
                      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mist erieus Viane

                        knappe wow sfeer, de zon vind ik wel limiet.

                        nu en dan wat gas terugnemen is eigenlijk wel nodig, ook ik ben daar wat mee bezig. te veel andere dingen aan mijn kop (ook fotografie, maar niks forum gerelateerd)
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment

                        Working...
                        X