Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X100S + batterijen + accessoires

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Fuji(film) ] Fuji X100S + batterijen + accessoires

    Te koop: Fuji X100S (zwarte uitvoering)
    Super handig compacte camera met vaste lens (35mm F2.0 equivalent) en super APS-C sensor. Uitgerust met een hybride OVF en EVF. Veel meer info hoef ik niet te geven, Google gerust even naar de reviews.

    Ik ben de eerste eigenaar, aangekocht februari 2014 voor 1.268€. Deze camera heb ik uitsluitend gebruikt voor uitstapjes met familie/vriendin omdat ik net zoals iedereen het beu ben om die dSLR met lenzen mee te sleuren. In dit gebruik en straatfotografie is echt een pareltje.

    Reden van verkoop
    Ik ben een FullFrame snob en wens me een belachelijk overpriced Leica Q aan te kopen.

    Wat is er bij?
    - alle originele accessoires, verpakking
    - B+W UV filter
    - ventilated lens hood / zonnekapje
    - originele batterij + 4 extra batterijen (met 2 batterijen heb je eigenlijk altijd voldoende, maarja te enthousiast gekocht )

    Beschrijving staat
    - perfect werkend
    - zonnekapje heeft enkele kleine krasjes
    - body heeft hier en daar kleine gebruikssporen (kleine krasjes op de hoekjes)
    - altijd zeer goed zorg voor gedragen maar wel gebruikt
    - zou moeten nazien maar maximum 10.000 foto's mee genomen
    - momenteel is de camera voorzien van wat plakband met het idee om het merk wat weg te stoppen en zo te kunnen doorgaan voor een oudere analoge camera, ik zal dit er nog afhalen en de lijmrestjes mooi verwijderen, foto volgt daarna

    Vraagprijs
    - VERKOCHT!

    Ik woon nabij Brugge, je bent uiteraard welkom om de camera eerst te komen inspecteren/testen.
    Last edited by MichielBrugge; 23 maart 2017, 10:10. Reden: verkocht
    Canon R | Leica Q
    EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
    Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
    [/COLOR]
Working...
X