Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crumpler

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crumpler

    Mag ik even een vraagje wegvuren, ben op zoek naar een fototas om mee te nemen op reis(volgende maand Afrika, december Cuba) telkens voor een drietal weken.
    Een rugzak lijkt me niet zo interressant wegens de moeilijke bereikbaarheid van het materiaal...Na wat snuffelen kwam ik de tassen van Crumpler tegen(soort draagtassen) die me wel vrij interressant lijken, vraag is nu of er mensen zijn die ervaring hebben met deze tassen qua draagcomfort(trekkings?) en handigheid in gebruik.
    Er moet een 10D in passen met 28-135 en 100-400 lens + nog wat batterijen en CF's + eventueel nog alledaagse zaken die op tochtjes mee neemt.
    Alle info is welkom, eventueel ook van tassen van andere merken!
    Alvast bedankt voor de hulp.

  • #2
    Re: Crumpler

    dit is mss een beetje offtopic maar is een rugzak niet 'gezonder' kwa gewichtsverdeling en steunpunten?
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Crumpler

      Kijk eens op http://www.asvd07.dsl.pipex.com/d70bags.htm voor wat men zoal aan D70 en bijbehorend spul in heel wat verschillende tassen van Crumpler, Lowepro en Tamrac stopt. Dan heb je een idee voor je 10D en zo.

      Persoonlijk was het draagcomfort mij iets meer waard dan de bereikbaarheid van mijn spul en heb ik voor een Crumpler Brian's Hot Tub gekozen.
      Nikon D70 links: www.nikond70.nl
      Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

      Comment


      • #4
        Re: Crumpler

        Ik heb twee Crumpler tassen; een "The Schrinkle" rugzak en een "Budgie Smuggler " schoudertas. Biede zijn zeer stevig.

        Sinds ik de schoudertas heb, is de rugzak buiten gebruik. Vooral omdat de rugzak naar binnen open klapt (dit is zeker niet praktisch, maar wel super veilig). De schoudertas is heel gemakkelijk in gebruik, maar in de Budgie Smuggler zal je extra 100-400 lens waarschijnlijk niet passen.
        Nog een voordeel van de schoudertas is, dat je hem mee kunt nemen in het vliegtuig als handbagage.

        Comment

        Working...
        X