Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 7D Mark II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 7D Mark II

    Iemand met deze webshop ervaring ander ga ik hier mijn Canon 7d mark ii kopen super goedkoop.

    www.eglobalcentral.nl voor 1027 euro

    groetjes

  • #2
    Re: Canon EOS 7D Mark II

    Sommigen mensen hier hebben daar al iets gekocht zeggen ze, dus ...
    Maar het blijft natuurlijk grijze import, dus geen officiële Europese toestellen.
    Als er ooit iets scheelt ....
    Anderen daarentegen zijn gewoon hun geld kwijt geraakt

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 7D Mark II

      Whois:
      Domeinnaam eglobalcentral.nl
      Status actief
      Houder Kenneth Sun
      Administratieve contactpersoon
      groupmaxford@gmail.com
      Registrar
      Instra Corporation (Europe) Ltd
      31 Arden Close
      Ordman House
      BS32 8AX Bradley Stoke, Bristol
      Verenigd Koninkrijk
      Technische contactpersonen groupmaxford@gmail.com
      DNSSEC nee
      Domeinnaamservers
      beth.ns.cloudflare.com
      jeff.ns.cloudflare.com
      Datum registratie 2014-01-22
      Datum laatste wijziging 2017-02-22

      Veel gestelde vragen:
      Oorspronkelijk geplaatst door https://www.eglobalcentral.nl/veelgestelde-vragen-faq.html
      Vraag: In welke taal is de handleiding voor mijn bestelde product ?

      Antwoord: De taal van de handleiding is van het land waar het product van afkomstig is. Dit is eventueel niet in het Nederlands. Echter, links naar de officiële sites vindt u op onze website voor uw referentie. Houd er ook rekening mee dat bij veel producten van een aantal fabrikanten de handleiding tegenwoordig in een CD-ROM wordt verstrekt. Dit in verband met milieuvriendelijkheid. Dit is buiten onze controle. Voor het downloaden van de gewenste taal voor de handleiding kunt u hier terecht. Ook zou u de afgedrukte handleiding hier hier kunnen aanschaffen. Houdt u er rekening mee dat we geen 100% garantie kunnen bieden dat we voor alle artikelen een relevante/afgedrukte of gekopieerde handleiding kunnen verstrekken.



      Vraag: Is er een officiële oplader inbegrepen?

      Antwoord: De producten die wij aanbieden zijn afkomstig uit de hele wereld. Wanneer een product niet wordt geleverd met een lokale stekker zullen we een reis adapter bijvoegen.
      Oorspronkelijk geplaatst door https://www.eglobalcentral.nl/veelgestelde-vragen-faq.html
      Klantenservice

      Vraag: Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn ticket?

      Antwoord: Onze werktijden zijn van maandag t/m vrijdag, 14:00 - 23:00 uur HKT. Na het weekend en de feestdagen zijn er meestal heel veel verzoeken. Maar we doen ons best om alle tickets binnen 48 uur te beantwoorden. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw emails in uw spam map na te lopen. Soms kan het gebeuren dat onze mailtjes daarin terecht komen.
      Is dit niet beetje rare notatie voor een Europees bedrijf? Volgens mij is het Hong Kong tijd. Wat dan -5 zou zijn.
      11 PM ( 23:00 ) Hong Kong Time to Your Local Time and Worldwide Time Conversions


      Doe je voordeel ermee
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 7D Mark II

        Heb er 3 weken geleden 5D IV gekocht ongeveer 1200€ goedkoper dan bij de meeste gekende zaken hier.
        Ik moest er effen op wachten omdat hij niet meer in stock was. Waarschijnlijk geen grijze import, tenzij de serener. ook grijs is.
        Ik heb hem bij canon zonder problemen kunnen registreren. Waar staat er ergens een Canon fabriek in Europa?

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 7D Mark II

          Voor zover ik weet is het grijze import.
          Dat houd in dat je maar 1 jaar garantie hebt gegeven door de verkoper.

          Ik heb al veel gelezen over die site maar heb er zelf nog nooit gekocht.
          Het merendeel van de mensen die er wel gekocht hebben zijn tevreden over hun aankoop en zeggen dat alles vlekkeloos verliep tijdens de aankoop.

          Wil ik ook even opmerken dat indien je op scherpe prijzen uit bent je ook terecht kan in Duitsland waar de prijzen ook lager liggen dan in Belgie en Nederland.
          Recent nog gezien dat er een winkel was in Italie die dit toestel verkocht voor een prijs die daar niet ver van zat.

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 7D Mark II

            Oke Super bedankt allemaal.

            Comment

            Working...
            X