Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Church of the Golden Hour

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Church of the Golden Hour



    40.7 mm - f/9 - 1/25 - ISO 200

    Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
    Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

  • #2
    Re: The Church of the Golden Hour

    Mooi kerkje - maar de verscherping is er wel over
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: The Church of the Golden Hour

      Akkoord met Peter maar wel mooie sfeer en kleuren.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: The Church of the Golden Hour

        Idd, mooie sfeer. Geslaagde compositie (weg, kerkje en dan de boomtak rechtsboven) en de prachtige kleuren bevallen me zeer.
        Groeten,
        Mark

        Comment


        • #5
          Re: The Church of the Golden Hour

          Goeie compo. Verscherping is op het randje.

          Comment


          • #6
            Re: The Church of the Golden Hour

            Bedankt voor de commentaren. Wel een beetje vreemd want ik heb eigenlijk geen verscherping toegepast :-) Kan het zo lijken door andere ingrepen?

            Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
            Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

            Comment


            • #7
              Re: The Church of the Golden Hour

              Ik heb de afbeelding hier vergeleken met de upload op Flickr, dat is toch wel een verschil, zo op het eerste zicht: https://www.flickr.com/photos/267726...7678235937003/

              Vreemd! Maar op Flickr lijkt de "verscherping" veel minder uitgesproken... Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

              Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
              Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

              Comment


              • #8
                Re: The Church of the Golden Hour

                Oorspronkelijk geplaatst door KrisR79 Bekijk bericht
                Bedankt voor de commentaren. Wel een beetje vreemd want ik heb eigenlijk geen verscherping toegepast :-) Kan het zo lijken door andere ingrepen?
                Ik zie geen verscherping, en al zeker geen overdreven verscherping.
                Alleen lijken de boomtakken me wat scherper te zijn dan het kerkje zelf, dit kan natuurlijk ook te maken hebben met het feit dat die takjes zo fijn zijn.
                Kerkje op een sterke plaats en het stukje weg dat ons meeneemt naar rechts, mooie foto voor mij .

                Comment


                • #9
                  Re: The Church of the Golden Hour

                  Op mijn scherm ziet alles er nogal "korrelig" uit - meestal heeft dat te maken met verscherping
                  Is de foto is Raw of in jpg genomen - en indien het laatste - wat zijn daar de presets in de camera (saturatie, verscherping, levendigheid, ...)
                  Ook niet verscherpt na verkleinen ? Soms doet je fotobewerkingsprogramma dat automatisch
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Church of the Golden Hour

                    Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                    Op mijn scherm ziet alles er nogal "korrelig" uit - meestal heeft dat te maken met verscherping
                    Is de foto is Raw of in jpg genomen - en indien het laatste - wat zijn daar de presets in de camera (saturatie, verscherping, levendigheid, ...)
                    Ook niet verscherpt na verkleinen ? Soms doet je fotobewerkingsprogramma dat automatisch
                    Peter
                    Heb je de foto al via deze link bekeken? https://www.flickr.com/photos/267726...7678235937003/
                    Daar ziet het er volgens mij normaal uit.

                    Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
                    Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Church of the Golden Hour

                      mooie foto , en in beeld gebracht ,grts,Jozef
                      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                      Comment

                      Working...
                      X