Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

update oneplus3 (t) naar android 7.1.1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • update oneplus3 (t) naar android 7.1.1

    voor oneplus 3(t) gebruikers: om de update android 7.1.1 te forceren download opera vpn en wijzig de locatie naar Duitsland.

    Vriendelijke groeten

    Peter

  • #2
    Re: update oneplus3 (t) naar android 7.1.1

    Ik ken er de botten van, maar op mijn One+3 staat de 7.0, en wanneer ik naar updates laat controleren krijg ik de melding dat alles up-to-date is.
    Normaal wacht ik af tot de melding van een update komt op het toestel.
    Wat is dat forceren ?

    Comment


    • #3
      Re: update oneplus3 (t) naar android 7.1.1

      De updates werden gelanceerd sinds vorige woensdag, maar mondjesmaat en sommige landen komen eerst aan de beurt.
      Dus als je gaat kijken of er updates zijn zegt het systeem dat je de laatste update hebt.
      Maar er is dus wel degelijk een 7.1.1 (ik heb hem gisteren geïnstalleerd). Is het de moeite ? De aanpassingen zijn miniem, vooral wifi, bluetooth en camera-aanpassingen en een veiligheidsupdate.



      Ik heb er na de update de opera VPN terug afgezwierd omdat ik niet zo veel vertrouwen heb in de gratis VPN.

      Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: update oneplus3 (t) naar android 7.1.1

        Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
        De updates werden gelanceerd sinds vorige woensdag, maar mondjesmaat en sommige landen komen eerst aan de beurt.
        Dus als je gaat kijken of er updates zijn zegt het systeem dat je de laatste update hebt.
        Maar er is dus wel degelijk een 7.1.1 (ik heb hem gisteren geïnstalleerd). Is het de moeite ? De aanpassingen zijn miniem, vooral wifi, bluetooth en camera-aanpassingen en een veiligheidsupdate.



        Ik heb er na de update de opera VPN terug afgezwierd omdat ik niet zo veel vertrouwen heb in de gratis VPN.

        Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
        Ik ga er maar niet aan beginnen, want ik heb al moeten opzoeken wat VPN is .

        Comment


        • #5
          Re: update oneplus3 (t) naar android 7.1.1

          Juist de app van opera VPN downloaden land veranderen in Duitsland​ en off you go.
          Maar vermoedelijk krijg je binnen een paar dagen de download opje op3

          Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: update oneplus3 (t) naar android 7.1.1

            Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
            Juist de app van opera VPN downloaden land veranderen in Duitsland​ en off you go.
            Maar vermoedelijk krijg je binnen een paar dagen de download opje op3

            Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
            Vandaag pas de melding gekregen voor de update, en geïnstalleerd.
            Mijn vrouw die ook een One+ heeft kreeg nog steeds geen melding.
            Blijkbaar sturen ze die meldingen maar mondjesmaat door.

            Comment


            • #7
              Re: update oneplus3 (t) naar android 7.1.1

              Voorlopig wordt (tot ergernis van de andere gebruikers) enkel de 3 en 3t upgegraded.
              Oneplus zal vermoedelijk uit de boot vallen.

              Comment

              Working...
              X