Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen topaz filters installeren photoshop CS6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen topaz filters installeren photoshop CS6

    Ik ondervind problemen bij het installeren van mijn Topaz filters . Ik klik op de schijf waar de CS 6 is geïnstalleerd , vervolgens Program Files , Adobe , Adobe CS6 , Plug-ins en dan zou de map Automate moeten tevoorschijn komen en dat is niet het geval want in dat pop menu van Automate zou ik mijn Topaz filters moeten plakken .

  • #2
    Re: Problemen topaz filters installeren photoshop CS6

    Misschien is er wat dat betreft een verschil tussen PC/Win en MacOS. Bij mij (Photoshop CS6) zitten de Topaz Labs 'modules' (Adjust, BW Effects, Clarity...) onder Filters, niet onder Automate.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Problemen topaz filters installeren photoshop CS6

      Ja , maar hoe krijg ik ze daar ???

      Comment


      • #4
        Re: Problemen topaz filters installeren photoshop CS6

        Als je een bepaalde Topaz module (bv Topaz Denoise) koopt, krijg je na betaling een download link. Voor Mac is dat een dmg bestand en na openen vind je de installer. Die installeert allerlei Topaz Denoise bestanden op je computer, onder meer de nodige plugins in compatibele programma's.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Problemen topaz filters installeren photoshop CS6

          Ik heb de Psbundle setup van de Topaz filters met de bijhorende serial nummers maar ik krijg ze niet geplaatst in de filters van mijn photoshop CS 6.
          Bij de CS5 heb ik ze probleemloos geplaatst maar in de CS6 lukt het mij niet omdat de map Automate niet tevoorschijn komt .

          Comment


          • #6
            Re: Problemen topaz filters installeren photoshop CS6

            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X