Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Natasha -

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] - Natasha -

    .



    .

  • #2
    Re: - Natasha -

    Dat is echt te smaken voor mij.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: - Natasha -

      Ik heb vorige week in de krantenwinkel een tweede nummer van een blijkbaar nieuw tijdschrift gekocht met de naam FOTOGRAFIE.
      Daarin wordt het fotografisch werk, in vrij uitgebreide zin, van een aantal kunstenaars/fotografen besproken.
      Zo ook van Franciscus & Franciscus, een schilder en een grafisch ontwerper. Zij hebben samen een aantal foto's gemaakt. En met gemaakt bedoel ik samengesteld uit verschillende elementen. Zo fotograferen zij afzonderlijk achtergrond, gezicht, handen en kleding. Dit zijn hun Memling-portretten. (zoek maar eens met Google)

      Waarom deze lange inleiding? Niet om reclame te maken voor het tijdschrift, maar omdat de sfeer van dit portret mij onmiddellijk aan die Memling-portretten deed denken. Gelukkig heb jij dat met één druk op de knop een smaakvolle nabewerking kunnen realiseren! Mocht je ooit de aanvechting krijgen om echt iets in hun stijl, en/of die van Memling, te maken, zorg er dan voor dat een hand van je model op de rand van de foto ligt.

      Misschien veel blabla, maar ik wil maar zeggen dat ik fan ben van deze foto en van de sfeer die ze uitstraalt.
      Luc

      Comment


      • #4
        Re: - Natasha -

        Dank je wel voor je reactie !... ik zal eens gaan kijken waarover dit allemaal gaat !

        D.

        Comment

        Working...
        X