Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na de hevige regenbui [ update ]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Na de hevige regenbui [ update ]

    Echt een spectaculaire zonsondergang nadat het even flink had geregend..
    Nog een maandje, dan staan ze er weer.



    Update:

    Last edited by jos82; 18 maart 2017, 08:17.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Na de hevige regenbui

    Het is en blijft een indrukwekkend gezicht...tulpen zover het oog rijkt, een mooie foto met prima compo en belichting

    Comment


    • #3
      Re: Na de hevige regenbui

      Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
      Het is en blijft een indrukwekkend gezicht...tulpen zover het oog rijkt, een mooie foto met prima compo en belichting
      Niets aan toe te voegen.
      Prachtplaatje
      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Na de hevige regenbui

        Mooie kleurrijke opname Jos met een heel goed gekozen standpunt en compo

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Na de hevige regenbui

          Een plaat letterlijk in de bloemen gezet, mooi
          MVG. Hugo

          Comment


          • #6
            Re: Na de hevige regenbui

            Knap die explosie van rood en de mooie compositie. Zou me daar zelf dit jaar ook wel is aan willen wagen. blijkbaar groeien die in België ook.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Na de hevige regenbui

              Dit zijn inderdaad de mooiste opkomsten. Je gaat dan ook weleens voor niets,maar dan heb je wat aan je dag, zullen we maar zeggen.
              Alhoewel het blauw in de l.bovenhoek op het randje is, kleurt het wel heel mooi met de rest in de foto. Knappe scherptediepte. Focus-stack ?
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Na de hevige regenbui

                Bedankt voor alle fijne reacties al..

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Dit zijn inderdaad de mooiste opkomsten. Je gaat dan ook weleens voor niets,maar dan heb je wat aan je dag, zullen we maar zeggen.
                Alhoewel het blauw in de l.bovenhoek op het randje is, kleurt het wel heel mooi met de rest in de foto. Knappe scherptediepte. Focus-stack ?
                Niet vroeg voor mijn bed uit gehoeven hoor, was een ondergang...Is overigens geen stack deze foto, uiteraard wel een blend van 2 belichtingen.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Na de hevige regenbui

                  ik zal ne keer ambetantig doen : ik vind het rood van de tulpen een beetje onnatuurlijk...
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Na de hevige regenbui

                    Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                    Bedankt voor alle fijne reacties al..



                    Niet vroeg voor mijn bed uit gehoeven hoor, was een ondergang...Is overigens geen stack deze foto, uiteraard wel een blend van 2 belichtingen.
                    Bedankt voor de uitleg. Dan toch een dik compliment voor het op de juiste plaats leggen van het scherptepunt. (ik dacht het lensje ook te kennen)
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Na de hevige regenbui

                      Een echte lenteplaat. Knap.
                      Heb mijn weekendje Lisse en omgeving al gepland. In combinatie met de AWD altijd leuk om te doen.
                      www.photo-rudi.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Na de hevige regenbui

                        Prachtig.

                        groetjes

                        moniq
                        groetjes, moniq (BD1321BE)

                        A picture paints a thousand words

                        Comment


                        • #13
                          Re: Na de hevige regenbui

                          Rijke compo.
                          Een veld tulpen tot in het oneindige is steeds een apart gezicht.
                          De keuze om de foto te nemen bij zonsondergang maakt de foto des te boeiender.
                          Ook mooie schemerkleuren in de lucht.


                          Mvg.,
                          Smets84.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Na de hevige regenbui

                            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                            ik zal ne keer ambetantig doen : ik vind het rood van de tulpen een beetje onnatuurlijk...
                            Ook mijn mening. Maar niettegenstaande dat, toch een dijk van een prent.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Na de hevige regenbui

                              Bijzonder goed, stevig en aantrekkelijk kleurenspel waar ook het groen van de tulpen nog mooi overeind blijft
                              http://www.smuttynose.nl

                              Comment

                              Working...
                              X