Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hyacint

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hyacint

    Ook deze staan nu mooi in bloei.

    [url=https://flic.kr/p/SiaVJ3]
    a picture is just a moment of life, enjoy each of them

  • #2
    Re: Hyacint

    Voor een bloem is de bewerking te hard - vind ik
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Hyacint

      teveel contrast met achtergrond, geeft mij meer een horror gevoel dan een bloem gevoel, al is daar ook niets mis mee natuurlijk
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: Hyacint

        Met het contrast bloem/achtergrond kan ik gerust leven, maar ik weet niet welke bewerking je er hebt op uitgevoerd, maar de bloem zelfs oogt helemaal niet meer natuurlijk.
        Ik weet niet hoe ik het juist moet uitdrukken, maar het is precies of ze is van plastiek of zo.
        Misschien een beetje uitleg geven over hoe je tot dit uitzicht kwam ?

        Comment


        • #5
          Re: Hyacint

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Met het contrast bloem/achtergrond kan ik gerust leven, maar ik weet niet welke bewerking je er hebt op uitgevoerd, maar de bloem zelfs oogt helemaal niet meer natuurlijk.
          Ik weet niet hoe ik het juist moet uitdrukken, maar het is precies of ze is van plastiek of zo.
          Misschien een beetje uitleg geven over hoe je tot dit uitzicht kwam ?
          jullie hebben volkomen gelijk, ik had in eerste instantie het "gevoel" dat een hoog contrast fraai zou over komen. Bij nader inzien en het commentaar dat de bewerking TE hard is kan ik alleen maar jullie mening waarderen en mee eens zijn. Ik heb de bewerking met Topaz denoise uitgevoerd en contrast aangepast in PS. ik zal meer naar het natuurlijke moeten kijken en niet proberen om het mooier te maken dan het is.

          Allen bedankt voor het gegeven commentaar.

          GR Rob
          a picture is just a moment of life, enjoy each of them

          Comment

          Working...
          X