Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuurlijk kader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Natuurlijk kader


  • #2
    Re: Natuurlijk kader

    Vind uw natuurlijk kader eerlijk gezegd niet zo geslaagd temeer dat uw onderwerp pal in het midden staat.
    En die toning is ook mijn ding niet, sorry.
    Misschien eens proberen de één of andere kant van uw kader te verwijderen en natuurlijke kleuren de voorrang te geven?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Natuurlijk kader

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Vind uw natuurlijk kader eerlijk gezegd niet zo geslaagd temeer dat uw onderwerp pal in het midden staat.
      En die toning is ook mijn ding niet, sorry.
      Misschien eens proberen de één of andere kant van uw kader te verwijderen en natuurlijke kleuren de voorrang te geven?
      Dank voor de suggesties
      Plaat gemaakt tijdens het gouden uurtje, kleuren komen akelig dicht bij de werkelijkheid.
      Compositie zeer bewust gekozen. De bomen aan de zijkanten vormen een natuurlijk kader. De boom in het midden staat doelbewust, harstikke in het midden. Hierdoor vind ik de foto mooi in balans. Overigens, geen probleem wanneer de foto jiet aanspreekt.

      Comment


      • #4
        Re: Natuurlijk kader

        Begrijp je standpunt en het kader, maar voor mij toch ook liever zonder het bomenkader.
        Sfeer en kleur zijn prima
        MVG. Hugo

        Comment


        • #5
          Re: Natuurlijk kader

          Oorspronkelijk geplaatst door Peter Reinders Bekijk bericht
          Dank voor de suggesties
          Plaat gemaakt tijdens het gouden uurtje, kleuren komen akelig dicht bij de werkelijkheid.
          Dat geloof ik nu echt niet.
          Uw camera kan dat misschien zo zien omdat hij zo ingesteld staat, maar dat uw ogen die kleuren zagen............................... mij maak je dat niet wijs, daarvoor fotografeer ik al veel te lang.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Natuurlijk kader

            Mooie sfeervolle opname met die warme kleur
            De bomen in de voorgrond vind ik zeker niet verkeerd, eigenlijk vind ik het wel mooi met dat natuurlijk kader en het zorgt voor extra diepte

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Natuurlijk kader

              De kleur zal misschien niet helemaal zo geweest zijn..Ik kan het zeker wel smaken...Sfeervol..
              Het natuurlijke kader zo geeft inderdaad diepte, maar zonder had ook een heel mooi beeld geweest zo met alleen die boom.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Natuurlijk kader

                ook ik vind het lekker, maar ik vind de foto sterker zonder het natuurlijke kader.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Natuurlijk kader

                  Mooi, maar dat 'kader' hoefde niet voor mij
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natuurlijk kader

                    Mooie toning, mooie sfeer, sterke diepte. Ik begrijp de bedoeling van de compositie en ik heb er geen probleem mee. .

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment

                    Working...
                    X