Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langdorp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langdorp

    Twee verschillende beelden van boom langs beekje in Langdorp.
    Welke vind je het beste/wat zou ik kunnen doen om beeld te verbeteren?



  • #2
    Re: Langdorp

    Vind ze allebei mooi, maar de eerste heeft mijn voorkeur omdat hij iets "frisser" oogt door het zonlicht.
    Geen idee hoe je het zou kunnen verbeteren, ik vind het twee prima foto's zoals ze zijn.

    MVG,
    Jean Pierre

    Comment


    • #3
      Re: Langdorp

      Hier een voorkeur voor de tweede. Die compo bevalt me meer. In de eerste foto vind ik ook de spiegeling "te echt" lijken. Weet niet hoe het anders te zeggen. Die trekt bij mij teveel de aandacht t.o.v. de "echte" boom.
      Groeten,
      Mark

      Comment


      • #4
        Re: Langdorp

        Oorspronkelijk geplaatst door MarkGS Bekijk bericht
        Hier een voorkeur voor de tweede. Die compo bevalt me meer. In de eerste foto vind ik ook de spiegeling "te echt" lijken. Weet niet hoe het anders te zeggen. Die trekt bij mij teveel de aandacht t.o.v. de "echte" boom.
        Mee eens. De spiegeling in de eerste foto is te nadrukkelijk en trekt alle aandacht van de foto weg. De tweede foto is heel fraai met een fijne wolkenlucht
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Langdorp

          Ze zijn beide mooi, mooie compo, wel jammer dat je onderwerp in de schaduw ligt, terugkeren op een ander tijdstip zou ik zeggen.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Langdorp

            Bedankt voor de feedback, kan me er wel in vinden. Zal nog keertje teruggaan 😊. Die spiegeling, tja dat water ligt daar vlak achter een dammetje, en het was windstil. Ik vomd het iets hebben, maar snap wat je bedoelt dat het de aandacht van de echte boom weg trekt. Thx!

            Comment


            • #7
              Re: Langdorp

              Prima foto's. Opmerkingen zijn reeds gemaakt.

              Comment


              • #8
                Re: Langdorp

                Ga voor de tweede opname maar mag wat lichter.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Langdorp

                  Knap gedaan - en ben niet overtuigd dat het met zon mooier zal zijn.
                  Vind de belichting nu net mooi in balans
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Langdorp

                    één werkt niet voor mij. Die boom staat voor mij veel te veel naar rechts.
                    Twee vind ik dan weer een heel mooie compositie, heel mooi in balans en dat komt hoofdzakelijk doordat de boom nu tegen links aan staat.
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment

                    Working...
                    X