Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindeloos.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Eindeloos.


  • #2
    Re: Eindeloos.

    Als ex spoorwegman zie ik dat uiteraard graag en eerlijk gezegd een enkele spoor lijn zie je nog zelden en daar staat zelfs nog een sein op, prachtig.
    Toch een paar opmerkingen, paal helt naar links en de foto is teveel gesatureerd. Dat laatste zou ik zeker aanpassen in een update.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Eindeloos.

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Als ex spoorwegman zie ik dat uiteraard graag en eerlijk gezegd een enkele spoor lijn zie je nog zelden en daar staat zelfs nog een sein op, prachtig.
      Toch een paar opmerkingen, paal helt naar links en de foto is teveel gesatureerd. Dat laatste zou ik zeker aanpassen in een update.
      Ik volg, probeer de kleuren wat te corrigeren. De draden van de spoorweglijn komen bij mij niet zuiver op het scherm, weet niet of anderen dat ook zo zien.
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Eindeloos.

        jip jip, draaden zijn precies gespikkeld. iets verkeerd gegaan bij het extracten precies
        compositorisch anders wel geslaagde foto.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Eindeloos.

          Ik moet bovenstaande comments toch wel volgen, hier is toch het één en 't ander verkeerd gegaan

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Eindeloos.

            Het zijn niet alleen de draden hoor, ook de uitleggers en kijk eens naar de planten.
            Gewoon het gevolg van het teveel verscherpen, echt jammer want ik blijf het een mooie foto vinden.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Eindeloos.

              In essentie inderdaad een goed plan getrokken. Maar ik kan niet anders dan de commentaren volgen.
              Een vraagje : Wat is er met de bielzen gebeurt ? Andere bielzen of moiré ?
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment

              Working...
              X