Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Disneyland Parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Disneyland Parijs

    Zitten hier ervaringsdeskundigen ?
    We zijn van plan om met 2 kleindochters van 5 en bijna 8 Disneyland eens te bezoeken. Ik ben eens gaan rondkijken op de site voor een tweedaagse met verblijf in een hotel in het pretpark en ik ben net niet van mijn stoel gevallen: prijzen van 900 tot 2000 euro, en dan staat er nog uitdrukkelijk bij dat het ontbijt NIET inbegrepen is.
    Als je een beetje uitkijkt kan je voor zo'n prijs al bijna naar de andere kant van de wereld vliegen...

    Ik neem aan dat er nog andere mogelijkheden bestaan ? Bv. twee overnachtingen buiten het park en één dag bezoek Disneyland ?
    Alvast bedankt om mee te denken.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Disneyland Parijs

    Je kan best NIET gebruik maken van de standaard packages op de website. Dan is het inderdaad héél erg duur.

    Beter is om je dagkaarten online te bestellen en je hotel zelf te reserveren. Je kan dan gaan kijken bij een van de hotels buiten het park (binnen het park is inderdaad héél duur). De meeste hotels in de buurt hebben trouwens een gratis shuttle dienst om het half uur van en naar Disneyland.

    Je kan voor de prijzen best eens kijken bij Booking.com maar check ook de prijzen bij het hotel zelf. Kan soms erg van elkaar verschillen naargelang de datum.
    Wij hebben vorig jaar overnacht in het hotel "Vienna Dream Castle" en dat was toen heel betaalbaar en prima kwaliteit. Wij hadden origineel geboekt bij Booking.com (met gratis annuleren mogelijkheid). Een paar dagen voor vertrek zag ik de prijs rechtstreeks bij het hotel 30 Euro goedkoper staan dan bij Booking. Ik heb dan rechtstreeks bij het hotel geboekt en gratis geannuleerd - zonder enig probleem - bij Booking.

    Geniet van je bezoek aan Disneyland. Maar één dag is wel héél erg weinig...

    Comment


    • #3
      Re: Disneyland Parijs

      Intussen nog wat verder gezocht en inderdaad véél goedkopere mogelijkheden op het spoor, zelfs met 2 overnachtingen.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Disneyland Parijs

        Als je wilt mag je je ervaringen delen, ik ben ook op zoek maar verschoot ook van de prijzen.
        Het goedkoopste wat ik vind voor 2 volwassenen en 1 kind voor 1 nacht is 465 euro.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Disneyland Parijs

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Zitten hier ervaringsdeskundigen ?
          We zijn van plan om met 2 kleindochters van 5 en bijna 8 Disneyland eens te bezoeken. Ik ben eens gaan rondkijken op de site voor een tweedaagse met verblijf in een hotel in het pretpark en ik ben net niet van mijn stoel gevallen: prijzen van 900 tot 2000 euro, en dan staat er nog uitdrukkelijk bij dat het ontbijt NIET inbegrepen is.
          Als je een beetje uitkijkt kan je voor zo'n prijs al bijna naar de andere kant van de wereld vliegen...

          Ik neem aan dat er nog andere mogelijkheden bestaan ? Bv. twee overnachtingen buiten het park en één dag bezoek Disneyland ?
          Alvast bedankt om mee te denken.
          als "ervaringsdeskundige" wij gaan meermaals per jaar(abonnees) heb ik effe een hotel proberen te boeken aldaar, volgend weekend met zoals in jou geval 2 volwassenen en 2 kinderen, 5 en 8j, en vind een kamer in Explorers Hotel at Disneyland® Paris voor 156€ ontbijt inbegrepen, zonder toegangstickets weliswaar. Je hebt daar een shuttlebus die om het halfuur gratis naar het park gaat en ook terug natuurlijk. Wanneer zou je willen gaan?
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

          Comment


          • #6
            Re: Disneyland Parijs

            Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
            als "ervaringsdeskundige" wij gaan meermaals per jaar(abonnees) heb ik effe een hotel proberen te boeken aldaar, volgend weekend met zoals in jou geval 2 volwassenen en 2 kinderen, 5 en 8j, en vind een kamer in Explorers Hotel at Disneyland® Paris voor 156€ ontbijt inbegrepen, zonder toegangstickets weliswaar. Je hebt daar een shuttlebus die om het halfuur gratis naar het park gaat en ook terug natuurlijk. Wanneer zou je willen gaan?
            We dachten (met de nadruk op dachten) aan 25 tot 27 mei. Maar het zaakje zal met een hotel buiten het park voor 2 overnachtingen en de toegangsticket + eten voor 2 dagen toch al snel minstens 750 euro gaan kosten (zonder de vervoerkosten om ginder te geraken met de auto). Dat vind ik toch wel wat van het goede te veel om wat Disneyfiguurtjes te "ontmoeten". Moet zijn dat er velen dat geld er voor over hebben als ze zulke bedragen kunnen vragen (en in dat geval kan ik ze geen ongelijk geven).
            Denk dat het eerder een uitstapje naar Apenheul gaat worden.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Disneyland Parijs

              Hey juppekes

              Wij hebben een jaar of 10 geleden eens naar Disneyland Parijs geweest.

              Twee volwassen en vier kinderen met de TGV

              We zijn wel drie dagen met twee overnachtingen geweest, overnachting hebben we buiten het park gedaan in de cowboystad.

              Met wat kleine geschenken en eten in het park en vervoer hebben we toch een kleine €3000 betaald, en met plezier betaald want het waren drie fantastische dagen.

              Kleine tip: steek iemand met zijn voet in het gips, dan krijg je aan elke attractie voorrang op de soms wel lange rijen, de pechvogel was mijn vrouw, want die zat echt met gescheurde ligamenten.
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: Disneyland Parijs

                Ik ben er ooit voor één dag naar toe gereden. Heen en terug op dezelfde dag.
                Zelfs dat vond ik zijn geld niet waard. Het is bij één keer gebleven.

                Als je naar Nederland wil, kijk dan eens naar het Dolfinarium in Harderwijk. Toegang is niet het goedkooptst, maar wel een top dierentuin. Slaap in een hotelletje in Harderwijk en ga de dag er na de Batavia bezoeken in Lelystad.
                Zeker niet in Lelystad gaan slapen, daar is echt niks te zien na 19h. En de hotels zitten vol met ameriaaknse toeristen die Europa doen op 20 dagen.

                Comment


                • #9
                  Re: Disneyland Parijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  We dachten (met de nadruk op dachten) aan 25 tot 27 mei. Maar het zaakje zal met een hotel buiten het park voor 2 overnachtingen en de toegangsticket + eten voor 2 dagen toch al snel minstens 750 euro gaan kosten (zonder de vervoerkosten om ginder te geraken met de auto). Dat vind ik toch wel wat van het goede te veel om wat Disneyfiguurtjes te "ontmoeten". Moet zijn dat er velen dat geld er voor over hebben als ze zulke bedragen kunnen vragen (en in dat geval kan ik ze geen ongelijk geven).
                  Denk dat het eerder een uitstapje naar Apenheul gaat worden.
                  dat gaat het je idd ongeveer kosten waar de overnachtingsprijs nog de kleinste kost zal zijn. Tickets voor 2dagen (3de gratis) 140€ pp volwassenen en 126€ pp kinderen. wij hebben 220€ betaald voor een abo van 18 maanden.
                  Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Disneyland Parijs

                    Naast de goede logementstips hierboven kan ik je een supertip geven naar beleving toe:
                    we gingen (lang geleden) op vrijdag-zaterdag buiten seizoen en buiten de schoolvakanties (ik dacht november maar we hadden geluk met het weer). Met een 8-jarige zal dat moeilijk zijn maar we deden het op een sluitingsdag voor de school (wegens pedagogische studiedag).
                    Er was toen veel minder volk in Disneyland. Gevolg: we konden nagenoeg alle attracties 2 x na mekaar doen zonder veel aanschuiven, je kon amper spreken van wachtrijen. Ook de zaterdagochtend was het nog te doen.
                    Het is voor de pret dat je gaat en ik verzeker u dat dit een aspect is dat je lang zal bijblijven.
                    Op "groot publieks dagen" zouden we nooit gaan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Disneyland Parijs

                      Je hebt nog een paar hele mooie diertuinen in Nederland; Burgerzoo, Emmen, Ouwehands dierepark(komen panda's).

                      Comment


                      • #12
                        Re: Disneyland Parijs

                        Ikzelf ben er nog niet geweest.
                        Met het werk al een paar keer de opportuniteit gehad om er gratis naartoe te gaan, maar om familiale tijdsnood ben ik er nooit op ingegaan. Eigenlijk interesseert het me niet zo. Enfin, als volwassene hoef ik Mickey niet persé meer te ontmoeten...

                        Mijn dochter is wel al eens geweest met iemand van die familie en ik viel ook van mijn stoel toen ik die prijzen zag.

                        Soit, bij mij wordt het wellicht Efteling of Plopsaland... In die laatste heb ik vorige zomer eens 2 papa's bijna op de vuist zien gaan omdat ze te laat waren om met Bumba op de foto te gaan. *zucht*
                        Ja, in zo'n wereld leven we tegenwoordig.


                        Voor Disnleyland zou ik een hotel buiten het park nemen, mocht ik kunnen, desnoods in Parijs zelf, om er een citytrip aan te koppelen, en dan met metro naar het park.

                        Comment

                        Working...
                        X